středa 17. října 2018

Plno hvězd na obloze pro jednu 18 letou dvacetšestku

Těším se na BFL. 
Protože zase mi bude 18 let, budu mít na obličeji třpitky, případně nějaké kamínky aka. "je párty, tak budu tak vypadat" , a bude léto.
 Léto chlast, lehké drogy a všude žrádlo.. 
Zlaté časy dámy a pánové 
Zlaté časy!!

Ne, nebude mi samozřejmě 18. Bude mi 26. Ale proč nemít 3 (Pavla moc doufá že 4) dny, kdy prostě svět je jen o Vás, děláte si co chcete (samozřejmě v rámci mezí a vztahové harmonie s přítelem!) a jediné, komu se můžete vyzpovídat je Vaše peněženka.(Na minulém BFL jsem nechala 8 litrů jen za 3 dny. 3 dny na festivalu, kdy se Pavla neomezovala. Hrůza děs)


Kdysi dávno (cca 3 roky zpět) jsem psala články zhulená. Nechci říct "zlaté časy" ale prostě jiné časy. Teď si dám 6 piv a jsem mimo. Druhý den je vždy špatný. Protože se na mne podepisují všechny mé léta. Jo ale teď nemám 2 piva a jeden Capitan a Cola. Ale už 7 hodin sem nejedla, takže jsme trochu opilá. Trochu víc. Hruza

Když už jsme u toho...
Byla jsem teď na očním (můj pan chlapec si vymyslel dokonalou věc, že mi k narozeninám zaplatí brýle) a zjistila jsem nemilou věc. Už 3 roky nosím jedny brýle (reálně brýle nosím tak 11 let) a z dejme tomu 1,5 dioptrie se najednou stalo 2.5 dioptrie. To znamená, že až 25.10. 2018, dostanu nové brýle, zase uvidím více světa. Takže Pavla zase uvidí více hvězd na obloze! To je dámy a pánové ukazatel sleposti. Kolik hvězd vidíte na noční obloze. A musím říct, že já toto léto sem jich neviděla moc (žádný eufemismus, opravdu myslím reálné hvězdy na obloze) Není potřeba dalekohledu. Jů já se tak těším! A hlavně tedy proto, že jsem si vybrala hezké kulaté velké Ray Bany :3 Jé. Dokonalost. (Další nenápadná výhoda práce v O2. O2 Vám zaplatí benefity, za které si koupíte nejvíc cool brýle)  Asi je pravděpodobné, že na mne prvních 14 dní všichni budou koukat divně, ale Who cares? Nikdo, přesně. Pavla se bude cítit dobře..

(tahle reálně vypadají všechny články, které jsem nikdy nezveřejnila. Výprd do tmy, který nemá smysl ani informační hodnotu. Proto vždy v této fázi psaní článek uložím, ale nezveřejním. Ale protože teď už se s tím seru fakt 30 minut, rozhodnu se, že to zveřejním. Bez pointy, bez poselství a bez konce. Hnus co?



1 komentář:

  1. I já jsem si nedávno pořizovala úplně nové brýle a byla to opravdová paráda... Tedy, jak se to vezme... Ono ta cena za ně moc parádní nebyla a tak jsem nevěděla, co s tím úplně dělat... Třeba mně by se hrozně moc líbilo kdyby mi někdy někdo takové brýle zaplatil, ale na to si asi budu muset ještě počkat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*