pondělí 31. března 2014

Serial TAG - video

Já vím, za poslední dva měsíce se u mě na blogu objevují skoro jenom videa. Někomu to může vadit, mě to ale nevadí, tak v tom budu pokračovat dááááál! :D

Tento TAG jsme vymyslela sama. Ano, opravdu :). A to proto, že sem nechtěla psát dlouhý článek o svých seriálech a myslela jsme si, že ve videu vás to bude bavit více a hlavně, když je to TAG může se šířit dál a já se pak dozvím jak jste na tom vy :)
Ano, některé otázky jsou si podobné, na něco důležitého jsme určitě zapomněla, ale pokud chcete, prostě si ten TAG můžete upravit podle sebe a budeme všici spokojení :)

Doufám, že se vám video bude líbit, hrála jsme si s ním asi dvě hodiny a renderovala asi hodinu a půl, takže se vám musí líbit a basta. A jo, vždycky po renderu se mi změní kvalita a už mě to štve. A nemluvě jak se změní kvalita, když to dáte na youtube -_-



A stahování seriálů je nelegální
jen tak mimochodem :D
Mějte se.

6 komentářů:

  1. Super TAG! :) Možná ho udělám taky, protože seriály jsou stejně jako knížky velikou součástí mého života : ) Ale napíšu článek :)
    Jinak jsem ráda, že jsi zmínila Veronicu Mars! V mém okolí na ni nikdo nekoukal, což nechápu. Já ji můžu pořád dokola a hrozně mě štve, že jsou jen tři série. BTW. film už je na světě ;) :) Už jsem ho viděla. Logan je pořád stejně sladkej a skvělej :D

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní tag!
    Ale. Bude divné, když ho udělám a 90% odpovědí budu mít stejných s tebou?.. Achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nooooo ne, nebude, já ti to povoluji to tak mít ;) :D

      Vymazat
  3. Skvělej Tag! A skvělej projev, jestli to takhle mohu říct. :DDDDDD To video mě prostě bavilo poslouchat a sledovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Jsi milá osůbka :D. Jenom-já jako puntíčkářka- jsem si ve Tvém videu všimla chybičky. Když mluvíš o druhé otázce, máš tam trojku. Ale to nic. Budeme to brát tak, že sis nás chtěla vyzkoušet, že? ;)......
    Jinak super blog! Jen tak dááál!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěknej tag! :)
    http://dermeinung.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*