neděle 14. prosince 2014

Vzpomínky s hudbou

Našla jsme písničku, co mě spojuje s nějakou krásnou vzpomínkou a zaboha si nemohu vzpomenout s jakou! To mě roztrhá! Ale je suprová. A nejspíš se stala někdy mezi 9. 2. 2014 a 28.6. 2014 ale na pevno to neřeknu. Teď jsem na ni zase narazila :)



Mám jednu, co mě spojuje totál s :






 A určitě bych dokázala vymyslet půl miliony dalších. Tydle písničky jsou nejlepší.. A hlavně prostě vůbec nesouvisí většinou s tím, co mi připomínají.

Abyste nenafukovali pusy, tak každou tu jednotlivou písničku jsem dala do odkazu s jednotlivým heslům :)
PS: Mor je to, pamatovat si všechny ty názvy písniček :D
PSS: Panebože, hledala jsme to asi 10 minut všechno a z toho mi 4x vypadla myšlenka. Tak prosímvás, podívejte se na to :))

Napiště mi taky nějakou písničku, co vám připomíná něco, s čímž ta písnička vůbec nesouvisí! :)

2 komentáře:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=qqXUpe3jlkA
    vždy si spomeniem na žatvu, najhorši segedín aky som kedy jedla a cvrlikanie cvrčkou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ke vzpomínkám vůbec písničky nepřiřazuju. :DD ^^ shame on me. -_- a když jo, tak to s tím docela souvisí. Třeba písnička, kterou jsme pouštěli celý víkend na výletě - tak prostě písnička výletu. :D
    Team Josh. <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*