středa 11. března 2015

Pinterest

Dost mi dává zabrat už jen to, že se snažím psát tento článek. Momentálně si představuji, jak se mé ruce oddělí od mého těla a stanou se "článkem" z důkazů smrti mého svědomí. Je to na knajfu :/

Mým momentálně nejvíce oblíbeným sociálním médiem a applikací na světě je Pinterest. Stáhla jsem  si applikaci i Pinit tlačítko do prohlížeče. Každý den před spánkem si na Pinterestu brouzdám. Ve škole při hodině, nebo při čekání na vlak. Pořád jenom Pinterest (mohla bych jim psát slogany!).. A ano, jen si prohlížím obrázky a připínám a likuju :)




(Obrázky z mého Pinterestu slouží náhodně jako dekorace tohoto článku)

(článek má pokračování :)


V tuto chvíli, kdy tento článek píši mám 10 nástěnek- 286 pinů + 456 liků na svém kontě.  

Třeba když jsme se zamilovala do Stilese/Dylena. Na mém Pinterestu sem si vytvořila nástěnku "Panebože umřu !!!", kde se nacházejí piny pouze jeho, a že jich není málo (je to plánováná nástěnka na všechny "panebožeumřukluky"). V tu chvíli jsme #Dylan o´Brien nebo třeba jen #Stiles nebo třeba jen #Teen wolf  hledala furt:3. Jenže Pinterest má prostě ty nejkrásnější piny, mnohem lepší než co vám vyskočí hned na Googlu nebo Instagramu, takže prostě jenom je to samé Ách :)

A pak protože Pinterest si pamatuje, co jste hledali, nenápadně vám to začne šoupat "na zeď" s podnázvem "Nalezeno ve vaši oblasti zájmu" a nejednou tam máte stálý přísun těchto vašich věcí. Díky tomuto hledání jsme si pak našla další nástěnky, které se přesně na mé hledání zaměřují a je to. Takže teď mám na "sledování" nástěnky s tetováním, DIY, domovní dekorace, steampunk, Stiles, holčičího oblečení a samozřejmě různé knihy, knihovny a Harry Potter.  Jednou jsem dala, že se mi líbil nákres jednoho domu. Od té doby to tam mám teď minimálně 2x denně a já na to vždy kliknu, takže se toho nezbavím :D


Ale Pinterest je prostě hodný. Nemusíte sledovat někoho, protože je to váš káámoš (jako na instagramu). Prostě sledujete co vás doopravdy zajímá. Jako třeba hory nebo motorky.  A panebože prostě....
 já nevim proč o tom vůbec mluvím. Nikde není taková krásná a dostupná cesta k obrázkům. Jsou to milé a hezké obrázky, které nám dávají inspiraci, potěšení nebo protě se jen na ně rádi díváme. Následující zcela random náhled na moje piny :)

 
Co je to vlastně pinterest a k čemu vůbec jako je: 
  • Pinterest slouží asi jako velká sběrna a zároveň galerie obrázků naprosto ale totálně všeho druhu
  • Nachází se v ní tisíce nahraných obrázků, které jsou spolu vždy nějak vzájemně prokojeny. Pak se může stát, že i když jste původně prohledávali piny Paříž, nakonec postupným proklikáváním a zájmem dojdete na to, že se koukáte na Poníky.  (Upřednostňuji ale více na mobilu než na počítači)
  • Obrázky sami pak můžete do svých Nástěnek (neboli  složka) nahrát a ostatní Pinneři si ji budou moci Pinnout od vás. (neboli dále sdílet na svých zdech)
  • Potom si můžete něco, co jste si na nástěnku dali prohlížet stále dokola a kochat se tím. 
  • (A ne, neukradnete obrázek jiným ani je neukradnete z žádné stránky. Sem se prostě jen znovu nahrají s adresou na původní místo)
Není to tak těžké , jak to asi zní! :D 


 


Taky je to skvělé na různé pozadí plochy nebo mobilu. Při každé moje vlně (Stiles ,Jak vycvičit draka, Sarkastické poznámky, roztomilé obrázky) hledám pozadí právě tam. Většinou mi to zabere dost práce, protože se nemůžu rozhodnout. Ale ten co tam mám teď je epický, ten pryč jen tak nedám :3 

A ano, jsou tam i Gif fungující. Připnuté původně vždy z Tumblru samozřejmě. Protože jak já už jsme zmínila, můžete si nainstalovat i vy tlačítko do prohlížeče, a potom úplně každý jakýkoliv obrázek co na internetu najedete, můžete hned v ten moment připnout na vaši nástěnku. Já to zatím využila asi jen 3x a to s 2 obrázky z Tumblru a jedním z 9gag. Prostě jsme si je nechtěla stahovat i když se mi líbili, tak jsem si je připnula na nástěnku, ke které mám pořád přístup a vždy se k němu můžu vrátit. 

 


A přesně to je Pinterest. A možná ještě mnohem víc! Určitě mnohem víc :) Ale vím jistě, že nikdo to tak nemá potřebu řešit jako já. 

Mějte se BOŽOVSKY a krásně
a skvěle
(víte to, že možná mě vyhodí ze školy? Možná už zítra)



7 komentářů:

  1. Tak ta poslední poznámka mě dost zmátla... Tak pak určitě napiš, jak jsi dopadla. Držím palce, abys tam zůstala:) (pokud tam tedy zůstat chceš ^^)
    Já Pinterest používám hlavně na DIY, protože pak najedu z krásného obrázku na celý článek. A prostě tam hledám i všechno na blog, designy, tutorialy, a ták:)
    Ale co se takového toho jenom prohlížení a áách týče, preferuji weheartit. Protože tam si nedělám žádné složky, jenom srdíčkuju.
    Je vlastně i fakt, že piny moc neukládám, jenom, když je to fakt jó důležitý. :) Dylan je prostě... <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se školou se uvidí, ale sdílet informace budu určitě :D A dík :))
      WEHEARTIT! Jdu se registrovat :3 :D

      Vymazat
  2. Také budu držet palce se školou!
    Jinak Pinterest používám již dlouhou dobu. A nemůžu si jej vynachválit. Většinu obrázků, které přidávám na blog, pocházejí právě odtud. Doufám, že tímto pěkně a hlavně srozumitelně napsaným článkem, si čtenářům (kteří Pinterest ještě neznají) ukázala super internetovou knihovnu plnou obrázků :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za palce i za chválu článku. A Pinteres by se prostě měl užívat více lidmi :)

      Vymazat
  3. So školou samozrejme držím palčeky :)) Ja Pinterest tiež milujem! Je tam toľko krásnych obrázkov a inšpirácie.. :)
    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že ho někdo miluje jako já ! :D Připadala jsme si trochu jak šílená, když sem si to pak po sobě četla.
      A děkuju :)

      Vymazat
  4. Týjo to už je pět let co jsem na Pinterestu objevila tento webík. Tehdá jsem se moc o zdravou a pestrou stravu nezajímala, ale zamával se mnou rozchod s mým dnes manželem - vrátili jsme se k sobě a je to dobře. Dnes jedu fit život denně a jsem na sebe pyšná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*