úterý 28. května 2019

ÚZB - déšť, lidi a blbost!!!!

Achjjooooo panebooožeeeee..
(nebudu tento povzdech komentovat, ještě by se k někdo v práci urazil a už mě to nebaví)
(Budu to komentovat až za 15 minut, až tu v práci nikdo nebude a budu si moc v klidu postěžovat)


Mám ráda když prší.
Fakt!
Protože v tom vidím ten potenciál zelené louky, zeleného lesa, zelené trávy na zahradě a po minulém létě, kdy všechno bylo nechutně mrtvý, hnědo šedivý a suchý, to to bude příjemná změna. Minimálně do července, než se to zase všechno posere.
Mám ráda prostě když prší a tečka.
Poslední dobou, když usínám doma sama, pouštím si i do sluchátek 3-6 hodinovou smyčku letní bouřky. Samozřejmě tolik hodin to nevydržím, poslouchám tak půl hodiny max a pak jsem mrtvá. S usínáním jsme neměla problémy, ale je to příjemné na vypnutí a přemýšlení.
Takže buďme kurva rádi za ten jarní déšť a přestaňme si už stěžovat. No tak prší venku no! Vezměte si deštník.

15. minut uplynulo...

Už jsem říkala, že jsem tolerantní a milý člověk. Pokud jsem to ještě neříkala, říkám to teď. Jsem tolerantní, milý člověk. A chápavý. A nápomocný. A ne moc agresivní. Jsem jen silně sprostá a silně emotivní.
No a fakt mi už ale začíná hrabat z kolegů v práci. Nebudu se rozepisovat, ale někdy moje sebeovládání trpí jako svině. To pak musím odcházet si zakouřit, abych unikla sračkám, co se tu řeší,  pustit si rádio do sluchátka, abych vypnula ty sračky co se tu řeší a nebo prostě si začít psát článek a přehlušit tím ty sračky co se tu řeší. Většinu času unikám do práce, jako že začnu něco dělat, ale k večerním hodinám tu toho na práci moc nebývá, takže to je pak těžký. 
A to mám práci fakt ráda!
Musíme si to užít, že děláme co děláme, když v prosinci končí tendr kurva! A ano, je na číču, že k tomu musíme dělat BO, je na číču, že k tomu musíme dělat Benzinu, ale co jako. Peníze ta to dostaneme tak huš už!
Konec stýskání si nad kolegy. Nebudu to více rozepisovat. 

......
A teď z absolutně jiného soudku...

****
Takových let udržuji  psání blogu ani ne proto, že bych reálně měla co říci (však podívejte se výše na tento článek, případně níže na všechny články předchozí), ale spíše proto, abych si dokázala, že umím psát.
Samozřejmě, nemyslím si, že jsem člověk, co by uměl psát knihy, romány nebo jen trapné články či povídky, ale poslední dobou spěji k názoru, že i dost "spisovatelů" psát neumí.
Asi bodám extra do vosího hnízda ale..

PROMIŇTE, ALE MUFFIN A ČAJ A I KOLÁČKY A SPIKLENCI NEJSOU DOPRDELE DOBRÁ KNIHA!!!!!!

Podlehla jsem venkovnímu tlaku a musela jsem si obě knihy koupit. Jednu jsem přečetla včera, druhou mám aktivně rozečtenou dnes.
Jako ona se mi kniha nelíbila, aniž bych ji četla, uvědomila jsem si však, že je to extra omezený pohled na věc, tak že si to přečtu. No a tyvole...
ty voleeeeeee..
fakt..
Asi mne to donutí i natočit video. Ale abych mohla k tomu říct úplně nejvíc, musím si koupit minimálně ještě jednu knihu tohoto rázu. Víte jak, tématika LGBT. Protože zatím mám za sebou jen Probuzení Simona Spiera, tu od Johna Greena, co přesně nemám ponětí jak se píše (zas tak dobré to nebylo, že by mne to donutilo si to pogooglit a napsat správný název) a  nečekaně Nedej se. A protože můj názor silně trpí především kvůli vlivu Nedej se, musím si koupit ještě něco, aby sem si to porovnala.
Ale dnes to dočtu a budu asi tolik plná emocí, že o tom natočím zítra video.
Pokud se mi budou chtít mít vlasy - abych si je v průběhu videa mohla všechny vytrhat.
(Protože jsou to blbost knihy!!) 


No a to by pro dnešní den stačilo.
Krásně mi uběhlo 38 minut, takže zase můžu jít kouřit.
Když venku tak hezky prší :))

čau! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*