čtvrtek 12. října 2023

Říjen na pracovním stole

 Je říjen, takže několik informací k němu..

1.       1. Je zase 10k kroků. Tentokráte to ale nebudu přehánět. Můj cíl je denně 10km. Může se to zdát jako prd, ale kamarádi, já 8 hodin sedim u PC a „pracuju“. A „Pracuju“ z domova. Takže jediné kroky co já denně dělám jsou ty, které provedu se psem, když venčím. A protože máme s Jakubem systém střídání, takže normálně denně v průměru udělám tak 5km. Takže teď se snažím..

2.      2.  Tím navazuji, že se i „snažím běhat“. Je to záměrně v uvozovkách, protože já nikdy, NIKDY, ve svých skoro 31 ledech nebyla běhat. Naposledy max na táboře (v 15letech) nebo na základce (měně než v 15 letech). Každopádně, od začátku měsíce jsem byla „běhat“ 6x a odpálila jsme si kolena jak debil, takže jsem si 3 dny musela dát pauzu, protože nemůžu chodit. Těším se však, jestli se mi někdy podaří uběhnout i 2km v kuse. Minule- v sobotu- se mi podařilo běžet na celý Baddadat (písníčku uvádím níže). Hrdá jsem byla jak kkt.

3.     3.   Z nějakých důvodů jsme se rozhodla, že 14 dní nebudu pít. A může se to zdát jako prd, opět, ale já piji každý den, takže to není prd. Ale dokazuji tím, že nejsem ochlasta. Tak uvidíme, jestli to vydržím. Už jen 2 dny. Jsem dobrá. Nejsem ochlasta- i když napít bych se krva chtěla.

 

4.    4.  Nabarvila jsme si vlasy. Na černo tykokos.

 


Pavla přešla z EDM na DNB. Asi dospívám...

V srpnu jsme psala, jak se těším na to, jak budu mít zrekonstruovanou pracovnu. A finally, z 90 % mám hotovo (chybí mi ještě obrazy nad stůl, ale zatím jsme si prostě nic nevybrala..). A OMG. O!M!G! Epesní. Níže přikládám fotografii, jak dokonalé je momentálně moje pracovní místo- konkrétně můj pracovní stůl.
Původně byl stůl klasicky dřevěný, protože jsem však holka šikovná, potáhla jsme si ho černou fólii, protože to pak vypadá epicky. Hlavně v té kombinaci s růžovou podložkou pro klávesnici :3. Zároveň, jak jsme psala, mám stojánek na Padinu a nově mám už i nabíjecí stojánek na Pusíka. Epické prostě. Galakticky fucking epické. Na té fotce ten stůl vypadá „malý“, ale malý fakt není.



Bylo by fajn, kdyby mne to pracovní místo nutilo něco dělat, v poslední době však moje efektivita práce padá strmě dolů. Stydím se? Trochu. Budu s tím něco dělat? Spíš ne.

Krátce se ještě zmíním k LP vol 7.

Ano, pršelo jak debil. Od pátku cca od 22:00 (byla jsem na Peckách), až do tyvole úterý, chcalo konstantně vytrvale dokonale v kuse furt. Zima jak debil, mokro jak debil, prostě počasí na kokot. Déšť tedy i způsobil, že účast byla spíše poloviční, člověk však ale pozná, kdo je zlatým jádrem letní párty. Zároveň díky „hluku“ deště nebyl slyšet „hluk ožralých opic“- nás, takže žádní příslušníci policie ČR nepřijeli, takže to berme jako úspěch.
Pavla zase lila a smažila jak pošahaná, takže na posledních videích co mám na insta mi už není ani rozumět a zároveň jsem byla násilně přemístěna do postele kolem půlnoci. Já jsem však holka šikovná, ráno v neděli (afterparty) jsme vstala před desátou a pokračovala v chlastací krasojízdě. Nastavila jsme si nový drik- Mirindu s Prosíčkem střídané Mirindou s pivem. Humus? Možná.
Kvůli kontaktnímu dešti se podařilo vyhodit 3x pojistky, vyhořel motor v ledničce – půjčená lednička mimochodem, LP má již sponzory- a všichni jsme chodili v podzimních/zimních bundách a holínkách. A to jsme měli nastavený dress code, který je trošičičku vidět na fotkách, ale ne dle původního plánu.

LP však byla super. Hlavně tedy i proto, že celou dobu jsem hrála já! Ty kráso, ani nevíte, jak je uspokojivé, když hrajete vy. Jako hudbu. Z telefonu do velké subiny. Podařilo se mi asi 10 x hrát Makeba a asi 30x Gufrau Party (to druhé zmíněné jsem se měsíc učila na zpaměti právě kvůli LP7, abych ji mohla zahrát a plynule zazpívat).

Tím končím.

Počet odvedené práce pro dnešní den= -32%.
Pocit uspokojení z nic nedělání= +22%.
Deprese, protože všechnu práci budu zase dohánět na konci měsíce= +83%

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*