pondělí 24. června 2013

Těší mě!

Tak jo. Smazala jsme nevhodný obsah, upravila vzhled, i když je to prostě jen nepersonalizovaná šablona, naladila jsme si dobrou písničku a teď mě tu máte. Těší mě :)

Protože mám prázdniny (kec, vysokoškoláci, kteří jsou neschopní a líní jako já prázdniny nemají, protože nejsou schopni udělat zkoušku na poprvé /ani na podruhé/ takže pořád musí sledovat net školy, jestli není už vypsaný další termín), protože jsme se rozešla s přítelem (3 letý vztah je náhle pryč i s milovaným psíčkem, který je jako moje děťátko) a protože se k smrti nudím, opět jsme se rozhodla, že to zase tady rozhoupu. Původně jsme chtěla začít Vlogem, ale protože je tma takže světelné podmínky nejsou ideální, protože vedle v pokoji spí bratr a nebudu ho rušit a především proto, že mám decentně mastné vlasy a nechce se mi malovat, začínám článečkem.

Ani nevíte jak je těžké, najít si v dnešním webovém světě svoje místo. Někdo je bauty bloger/vloger,  nekdo je takový ten /rádoby/ vtipný, vždyckymácoříc vloger/bloger. Já nejsem nic. Nedokážu se namalovat, nejsem vtipná a nemám nápady. Stejně si ale svoje místo urvu, i kdybych za to měla platit třeba krví. Pokud se mi ovšem bude chtít :)

Á za 5 minut začíná Hause!

Časem si zvyknete na můj divný styl psaní. Na to, jaké používám výrazy, jak přeskakuji z témata na téma. Jak se snažím být vtipná, což je po pravdě prostě můj normální smysl pro mluvu. Jak mluvím, tak i píšu prostě. A jsem z Pardubic, takže žádný přízvuk, akcent nebo třeba nářečí nemám. I když občas mi to tak přijde.

A už je čas na televizi.
Fičím, mějte se.
A buďte tak milý, a přečtěte si někdo tento článek :P


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*