sobota 27. července 2013

Jak miluji Chrise Pina a budu jeho ženou

Jak naučíte činčilu, aby nekousala to co nemá (nábytek, zeď, fotky, papír, kapesníky, svoji klec..)? Nebudu vás dlouho napínat s odpovědí : Nijak.  Ale stejně je dokonale roztomilá. A pak už nic, hrozně mě štve.

Miluji ho. Odletím do L.A. najdu si ho, vezmu si ho. Díky němu jsme viděla oba filmy Star trek  (2009, 2013) za posledních pět dní minimálně 8x. A to nepřeháním. Speciálně kvůli němu jsme si stáhla Lidé jako my, Deník princezny 2 (a teď jdu číst i knihu) a Jen trochu štěstí. Pokud nevíte o kom to mluvím, tak je to CHRIS PINE!!!!!!!!! Mám ho na tapetě na mobilu, na pozadí plochy, koukám na všemožný rozhovory, až mi poběží internet v mobilu tak ho sjedu na Instagramu. Jsem posedlá. Ve 20 jsem platonicky zamilovaná. ÁÁÁCH! Dlouho jsem nebyla takhle rozklepaná z nějakého herce, ale on má tak dokonalý oči! A ve Star treku, když hraje Kirka a má blonďatý vlasy… na to ani slova neexistují.


(Může za to to, že nemám žádného chlapce a s mými kamarády /s mým jediným kamarádem/ jsme se nějak nepohodli a nemám se ke komu upnout.) 

Zítra jdu do Maximu. To je jeden "dickopajzl" tady kousek od mého domova. Když tam bude nějaký milý kluk, který bude hodný, zároveň bude vypadat jako Chris Pine, koupí mi drink, bude umět tancovat, bude mu více jak 20 let a nebude to šitský hajzl, tak mu možná řeknu i svoje pravé jméno. Uvidíme! 

Teď jdu pokračovat ve sledování toho Star treku (zase) a přetočím si to na ty skvělé části, jak třeba vyprovokuje Spoka k tomu, aby ho zmlátil a následně složil funkci, a nebo jak na konci mluví s Romulany a nechá je rozstřílet. A pak se kouknu na Into Darkness a tak na tu část, jak umírá a Spok brečí a následně na to, jak leží na posteli a už mrtvý zas není. Nebo na to, jak utíká divočinou. A nebo na to....  Však víte :) 


Ps:  A nejbožejší je, jak mu to hrozně sluší, když má zmlácený obličej. Což má pořád v obou filmech!!

Live long and prosper. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*