středa 17. července 2013

Jsem naštvaná, Rozhořčená, Podrážděná

Jsem naštvaná. Rozhořčená. Podrážděná. Prostě mě všechno s*re.

Mám domácího mazlíčka, který je snad nejroztomilejším zvířetem, co si můžete pořídit bez problému domu a ta malá mrcha si dělá co chce. Koupim jí písek na koupání, udělám ji koupelnu a ona si toho ani nevšimne. Okusuje nábytek ve chvíli kdy chci aby běhala a nedělala bordel. Chodim pozdě spát (no jako vždy, v 3-5 hod.) a čekám potichu, až ta mrcha skočí do klece, já v mžiku přiskočím a zavřu jí, protože nemám jinak šanci ji tam dostat. Travila 2 dny mimo klec, protože prostě odmítala se vrátit a celou dobu byla zalezlá za skříní.. činčila... nevim jak ji ochočím, umim to jen se psy.

Nedokážu se nadchnou pro žádnou písničku. Není to tak dávno, co jsme si nějakou sehnala a celý den jsme ji jela dokola, protože byla "úžasná". Teď jsme  si sehnala další a není to ono. Poslechnu začátek a pak to vypnu. A to je taky "úžasná". Pfffff co budu jen dělat? (to je ona...)


Moje smrtící rychlost internetu mě asi zabije. Beze srandy. Chodím spát tak pozdě, kvůli tomu, že teprve od půl 12 (cca) mi začne běžet internet tak, že jsme schopná sledovat nějaké videa na youtube nebo prostě jen něco normálně dělat. Nechápu co je to za debilitu tohle. 

Štve mě, že si "vydělávám" rozvážením debilních letáků a stejně všechny peníze, co z toho budou (no obří mega moc peněz, fakt nebudu vědět co s nimi....) půjdou bud máme na narozeniny a na věci do koupelny, protože bude nová, a nebo pak asi na sušenku, protože na to mi snad i zbude. Chtěla bych si koupit overal, chtěla bych blůzku, sexy mini kraťasy a ty super šaty, ale co mám? A co budu mít?. Nic. Už tak mám deprese, že stejně nemám peníze na  Polsko, kam jedu v únoru. Potřebuju asi 10 tácíků. Krw kde to seženu?!?! 

A štve mě Polsko. Tak sem se tam těšila. A tak se tam stále těším. Bůh žehnej Erasmu, ale twl proč musím jet jedna holka a 4 kluci?! No dobře, to mi tolik nevadí, ale prostě.. no to je jedno. 

A štve mě další kupa věci. Třeba tenhle článek. Co to jsou zas za kydy?! Nebo proč tady mám tolik chyb?! Vysokoškolák jak noha..




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*