pondělí 20. ledna 2014

Co dělám, když Prokrastinuji

Když ono mě to tak bavííííí :)

Myslím si, že téma Prokrastinace se týká úplně každého a je jedno, zda studujete, pracujete a nebo se vám jen nechce jít  mít nádobí či psát článek. Protože já mám s prokrastinací velké zkušenosti (dneska jsme úspěšně neudělala dvě zkoušky), natočila jsem na to i video. Až po dotočení mě napadlo ještě další 3 věci, ale to už se mi váážně nechce dělat :)
Prosím, omluvte tu kvalitu, mobil je stále chcípáček. Omluvte i všechno ostatní, co se vám nebude líbit.
Děkujeme Petře "Posílátrapnéobrázkylišek" za odbornou asistenci a držení kamery. Na konci videa v extras si můžete poslechnout její krásný hlas :D


Komentujte, komentujte komentujte. Díík, jste nejlepší :)

Ps: Pokud se vám to video zdá jiné, než na jaké jste normálně zvyklí u booktuberů tak je to tím, že já jsem prostě jen youtuber. Denně trávím na youtube minimálně 4 hodiny sledování různých jiných lidí a pak prostě mě nebaví dělat nudné pomalé videa. Tím ale nechci nikoho pošpinit. Jen říkám, jak na tom sem já :)
PSS: Pokud se vám tento styl videí líbí, buďte nadšeni, protože mám jich v plánu hromady a hromady :)
PSSS: Všimněte si, že na talířek dávám dva rohlíky s Gervaisem, banán, sušenku,rajčata, ZELÍ a čokoládu na vaření. Snaha o vtípek :)
Mějte se svěže!
a držet mi palce u dalších zkoušek :/ 
xoxo

6 komentářů:

  1. Dost dobré! :D Vlastně jsem na tom hodně podobně! :) Na videa nekoukám, přijde mi, že všichni jsou při jejich tvoření buď ospalí, otrávení nebo něco dalšího a na mě to pak působí nudně :D Ale tady tohle od tebe je vážně boží!

    OdpovědětVymazat
  2. :D V podstatě dělám to samé co ty, až na to uklízení, kéž bych se k tomu jednou dostala :D A na lávovku nekoukám, protože žádnou nemám :) Každopádně dneškem mi zkouškové skončilo, takže prokrastinace odložena na ten červen :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé video! :D A taky úžasné tanec :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Koukání na lávovou lampu mě zabilo :DDDD Jinak dělám to samý :D Všechno lepší, jak škola :D

    OdpovědětVymazat
  5. super video, lávovou lampu si konečně musím pořídit - je to skvělá výmluva nic nedělat jen koukat do blba :-D I když už nestuduju, často se mi spousta věcí nechce, a pak dělám ty stejné věci jako ty :-D ještě bych tam přidala čmárání a čtení amatérských povídek na internetu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to vtipný, ale to uklízení bylo po fakt dlouhé době ne? Hádám, žes tam něco hodila, aby bylo co zametat, ale vypadalo to, jak kdyby ti ze stropu opadala všechna omítka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*