pondělí 2. května 2016

Další hype do serie "Pavla Miluje RPO, přečtěte si to taky"

Kvůli všemu tomu stresu z práce jsme trochu nadšená na věci, co mě těší. Takže tento článek je vlastně totální únik od příležitostné deprese z práce (protože Reklamace u O2..) a nadšení na něco, co ve mě totálně zabilo nějaké špatné rozpoložení. 

Zároveň jsem právě zjistila, že v nejbližší době by mělo vyjít druhé vydání Ready Player One! A v pevné vazbě! Dlouho jsem nebyla z vydání nějaké knihy tak nadšená! Hlavně ne z knihy, kterou už mám doma a četla jsem ji asi 6x (možná víckrát..a možná si ji přečtu zas :3). Ale nevadí, koupím si i tu novou další verzi. Ježišku, vážně jsem fakt nadšená! :)
RPO je moje 3 nejoblíbenější kniha (rozdrtit ji dokázal je Bartimaeus, protože ten je T.O.P., a Harry, který je prostě Harry). Je pravda, že k přečtení tohoto příběhu jsem se dostala až před rokem, ale od té doby jsem zarytým fanouškem. Již jsme vlastně vyplodila i výlev na to, že RPO má být zfilmované. A taky že Simmon Pegg má hrát Mocného Oga (nojo! tak o tom dost často píšu..)

(umělecké focení knihy. "Umělecké..)
Nedokážu hodnotit knihy, dokážu jen ventiloval pocit, který z knihy mám a z RPO mám vždy skvělý pocit. Garantuji, že všichni kdo to nečetli udělali chybu, protože tato kniha se bude líbit. Děvčatům i Chlapcům!! Má humor, má trochu chytrosti, překvapení, skvělý a úžasně vykreslený svět OASIS, ve kterém by chtěl žít každý, Hlavní hrdina a jeho slasti a strasti jsou tak uvěřitelné, že se do něho velice rychle vcítíte,není to ten vypatlaný týpek ale fakt někdo, komu to myslí a jeho záměry jsou čistě a zcela pochopitelné. Každou stránku budete nadšeně prožívat. Já osobně při prvním čtení i vykřikovala nadšením, když se něco dělo. Na určité stránce, kdy se tam Objeví Mocný Og jsme s radostí vykřikla a pochodovala po pokoji. Pak jsem se vlastně ještě i rozbrečela dojetím. Nemluvě o dokonalých výjevů z Almanachu, například úryvek o masturbaci. (asi tak po 7 píšu tuto informaci na blog...) 

Samotné moje fyzické zpodobnění a vydání knihy má pro mě velice velký citový význam, protože celou knihu mám poznačenou lepičkami, podtrhanými slovy, dopsanými poznámkami a podobně vyšperkovanými věcmi, co dělá moji knihu RPO mou.(tak jo, přiznávám, takhle věta mi s i/y dala pořádně zabrat a uznávám, že se mi to asi stejně nepovedlo..)

Opakuji, jsem velice a velice nadšená, že knižní klub napadl ten nápad to znovu vydat. Když už jen kvůli tomu filmu. To bude trhák. Té knize to tak přeju :3

Opět děkuji Melindě, že mě navedla na cestu RPO. Když už nic, tohle jsou věci, co se v blogovém světě namají zapomínat :)

Když už se tak rozplývám, objednat to můžete tady :). A neváhejte, pokud máte rádi trochu fantas, trochu scifi, nevadí vám postapokalyptický svět (ne žádný trapný YA..), kdy ten figuruje vlastně jen na pozadí a celý příběh se odehrává v 80- 90 letech 20 století, i když přesto v budoucnosti a ještě ke všemu v počítačové světě. Je tam hodně popkultury, seriálů, her a filmů. A pokud 90 a 80 nemusíte, kniha Vám to nijak nenutí, jen prostě znalost souvislostí Vám je trochu víc přiblíží ten příběh a užijete si. A pokud to v tuto chvíli neznáte, při druhém čtení si ty souvislosti jako postavy z her, písničky, o kterých se kniha zmiňuje a nebo třeba opravdoví živí lidé, začnete vyhledávat.

Takže! 

Já nevím zda před objednat, nebo pak na pána jít do Dobrovského a mít ten dokonalý pocit, až si ji ponesu domů. Už druhou! Celý den o tom budu v práci vyprávět, že si pro tu knihu půjdu. Mám 3 adepty, kterým to musím půjčit, aby pochopili dokonalost toho.
Protože dobré knihy jsou radost.
Dobré knihy jsou štěstí.
(já poslední dobou bleju z těch kravin, co se mi daří kupovat...)

Fakt jsem nadšená :)

Dobře, taky mám velký HYPE z dnešního GOT s06e02.
Tvl kdo by neměl!
To GOT je stejně skvělý
ve všem :3

A RPO je taky skvělý
to jsme tímto článkem chtěla říct
a budu o tom přesvědčovat všechny
Svěžánkujte :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*