středa 15. března 2017

14.3.2017// Vlogič

Kvůli neúnavnému nátlaku ze strany slečny Michaely a kvůli tomu, že mne to fakt jako docela mrzí a chybí, natočila jsem video. Konkrétně tedy "velice zajímavý" vlog. Zajímavý teda není vůbec, natož že by byl velice zajímavý..

Je to čistě jen můj den 14.3.2017. Dělala jsme toho sice více, ale třeba natáčet jak myji nádobí když za mnou stojí paní Dáša (jakožto moje mama), mi nepřišlo úplně komfortní, takže všechno tam není. Nebo to jak si vyhuluju rypák. To taky nemusí každý na youtube vidět že..


A všimněte si absolutně nulové postprodukce. Prostě jsme to jen naházela za sebe a renderovala. A ještě jsem zaomněla přihodit jeden klip o mých krásných botách. Tak teřba příště.


Ale příště bude soutěž o ty knihy co sem nedočetla/se mi nelíbily. Tak se těžte. Možná..

Svěžánkujte :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*