sobota 25. března 2017

Soutěž! //Video

Dámy a pánové všech věkových kategorií a náboženských vyznání! 
Slyšte, slyšte!
Bumtaratatata
(toliko k úvodu)

Protože mi doma některé knihy prostě hnijí (trochu nechutný výraz, prdon) rozhodla jsem se, že je pošlu dál prostřednictvím dokonalé soutěže. Takže jsem natočila video a pokud máte o nějaké knihy zájem, můžete si je vyhrát jen díky tomu, že do komentářů (zde či na youtube, možná preferuji youtube ale klidně teda i zde) napíšete "Kurva já chci **" a hvězdičky nahradíte názvem knihy. 

Knihy jsou většinou nedočtené, přesně jak je ukázáno ve videu. Tedy Čáry života jsem dočetla, ale to bylo trochu mordor.. A většinou jsou i nepoškozené, i když občas se tam najdou zbytky jídla třeba.. Nebo vím, že jsme s jednou hodila a má trošičku natrhnutou stránku. Ale to oželíte :D 


Takže jak říkám, do komentářů "Kurva já chci ** " a pak svůj email. A možná se na Vás usměji a knihy zašlu. Možná, ale to nezjistíte, pokud to nezkusíte :)

Ukončení je 10.4.

Svěžánkujte
a tak 

Jo a tak nějak omluvte moji mluvu. Reálně tahle sice  mluvim v každém videu, takže se nemám moc za co omlouvat, ale uvědomuji si, že se vyjadřuji jak rapl. Leč 5 min před videem jsem si dala "vázu", abych si mohla nasadit klobouk a dopadlo to tak, jak to vidíte.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*