pondělí 2. září 2024

Agresivní cunt ohledně Papinka

 Zapamatujme si datum 29.4.2025. Existuje šance, že toto datum bude revoluční. Revolučnější, než 30.6.2022. O tom ale raději jindy.

Měli jsme s mužem dovolenou. Už zase nemáme. A i když jsem 14 dní byla mimo práci, většinu času i mimo domov, jakmile jsme si dnes ráno sedla k PC a začala pracovat, jako by žádná dovolenka nebyla. Nakkt. Ale hádám, že takto to mají všichni dospělí lidé.

V rámci této naší dovolené jsme byli s mužem a s Papim v Polsku-Międzyzdroje už nikdy prosím pěkně, zbytečně drahý, zbytečně moc lidí, všichni mě srali. Každé ráno jsme chodili na koblížky- jeden za fucking 10 zł! (60 kč). Ale byly topové. A snědla jsme hodně ryb, které tedy většinou topové nebyly. Ale měli jsme balkón, která byl extra topový.

Také jsme byli v kině – Vetřelec Romulus- topovka. Miluju Vetřelce a jeho svět, je to jediný „horor“, kterého se cíleně nebojím a velice ho vítám. Sic preferuji Promethea a Covenant, každopádně bez původního Aliena by to nebylo ono.  A Romulus je přesně původní Alien. S atmosférou, s lekačkama, původně divně vypadajícíma Facehuggerama. Jen ta „věc“ na konci Romulu byla brutálně nepříjemně znepokojující. Jako velice nepříjemně. Ale jako hodící se k tomu. Ale… fuj prostě. Xenomorpha se nebojím, ale ta věc.. ty vole.. Miluju to.

přejdeme ale k hlavnímu tématu: 

Stává čím dál větší agresivní p*ča. Pokud mě někdo sere s ohledem na Papinka, vracím to zpět a můžou mi všichni políbit prdel. (následuje dlouhý popis situace- Pavlo z budoucnosti, až si to budeš zase za pár let číst, vím že budeš znovu nasraná jako já, Pavla v přítomnosti co to píše nebo Pavla z minulosti, co to zažila :D)

Nejdříve v Polsku jsme seřvala (polsky a pak i česky) jednoho Němce, co měl potřebu mi na Papiho mlaskat.
Situace:  sedíme v restauraci, Jakub je na záchodě, borec u vedlejšího stolu mi mlaská na psa. Tak se na něho otočím a důrazně, hlasem i pohledem, řeknu NIE (polsky). Borec moc dobře rozuměl, sic byl Němec, ale musíte být jen retardovaní, aby nebylo jasné, co říkám.  Pak cca po minutě znovu začal mlaskat na psa. A Pavla má nervy jedny a je to p*ča, takže jsem na něj nejdříve polsky spustila, jestli nerozuměl, co Ne znamená, že nechci aby dělal to, co dělá. Na tož on zavrtěl hlavou a dál mlaskal, tak jsme přidala na hlase a už česky spustila, že očividně je něco jako kretén, protože i kdyby byl hluchý, moje chování a důraz pochopí tak ať jde do prdele a přestane mi na psa mlaskat (nebo něco v tom smyslu, chápeme se). Pak přestal. Důraznost výrazu a hlasu zahrála svou roly. Ale ty vole!  (Kdyby to byl Čech, tak vysvětlím nepatřičnost jeho chování normálně, nebylo by to poprvé protože co do prdele musíte být za kreténa, abyste mlaskali na cizího psa? To dělají jen debilové, co nevědí, že existuje nějaká výchova a hlavně, že na cizího psa bez svolní majitele nemáte právo vůbec mluvit/šahat).

Pak jsem se pohádala s jednou plesnivou důchodkyní na veřejném „koupališti“.
Situace: přijedeme na přírodní koupaliště/pískovnu kousek za Kolínem, kam mají psi přístup, protože jsme si to kontrolovali a platili jsme za Papiho vstup. Jakub rozbaluje stan, já jdu Papiho smočit do vody, protože je 31°. Namáčím Papiho a cca 5 metů ode mě se začne bavit nějaká plesnivina s jiným borcem, cíleně nahlas ale ne na mě „To je hrozné jak sem lidi vodí ty psy, taková hezká čistá voda a oni takhle špiní. Ani jim nevadí ty děti kolem, takový psa ani neuhlídáš a hned udělá něco do vody“.. a podobný debilní keci. Chtěla bych upozornit- Papi byl na vodítku a nikdy v životě pes neudělá potřebu do vody. A opět, Pavla má nervy jen jedny, tak jsme se na ni otočila „Jestli jako mluví na mě“, na čež ona, že ne, že se baví s pánem, takže sem se rozjela, že jen děti se baví takhle někomu za zády, že kdyby ji vadilo, že jsem tu se psem, tak má normálně říct a já ráda odejdu abych ji neohrožovala, pak jsme se chvilku dohadovali, ona furt „že ji vůbec nevadí, že tady jsme“ a „jsme myslela že to je koupaliště pouze pro lidi“ podobný kydy. Tak jsme to cíleně několikrát ukončila tím, že Pes sem smí, kdyby se zeptala tak to ví a pokud ji vadíme, že klidně se posunujeme jinam, ona místo odpovědi jek blbě kecala, tak jsme ji opakovaně skákala do řeči než jsem ji „donutila“ říct, že ji nevadíme a pak odplavala do prdele.
Ani jednou jsem nebyla sprostá, pouze jsem řádně a věcně argumentovala, slušně ji to vysvětlila. Ale babko plesnivá, je větší pravděpodobnost že ty sama chčiješ do tý vody, než že můj pes něco provede.   

(Plus v sobotu ráno jsme venčila ráno Papiho po Kolíně a zase nějaký seschnil mi na Papiho mlaskal, chtěla jsem být normální a nehádat se, ale pak se mi to vymstilo, protože po kratší konverzaci jsme se dozvěděla, že je to „až moc velký kamarád důchodce“ co by, cituji: „moc rád byl jako můj pes abych ho chodila takhle hezky venčit a starala se o něj“ (v perverzním tónu prosím pěkně). Jestli ty máš vnučku, tak bych se bála ti ji svěřovat, ty prasáku).

Jak říkám, jsem agresivní p*ča, jinak bych tady nevěnovala 575 slov emočnímu výkřiku 😊

Zakončím to však pozitivním odlehčením pro Pavlu na budoucí připomenutí:

Máme nový venčící song : „Zásobování kyanidem do školky“. Zařadil se na naši desku dalších psích songů, kde jsou hity jako například „Charles psí astronaut“, „Když jsi vstávala“ nebo „Hey mister Coconut“.

Jo a ještě jedna věc, nechci mluvit o práci, natož o negativních věcech, ale tohle si tu musím odložit:
Na konci srpna jsem měla jedno UPP na AJ. Chlapec lidsky skvělý, měla jsem ho ráda, normální názory, normální fajn pokeci s ním, ale někdy jsem se velice pozastavovala nad jeho chováním a přístupu k zaměstnání.
Konkrétně pak: od firmy dostávají všichni naši opíci koncové zařízení. PC, monitory, klávesnici a tak. Normálka. Když něco přestane fungovat- stává se- tak to opíci nahlásí a my uděláme výměnu a dáme jim nový kus. Avšak.. tento chlapec cca před rokem zhodnotil, že mu nefunguje monitor. A místo toho, aby to nějak řešil se rozhodl, že ho prostě vyhodí… A tuto skutečnost mi oznámil právě až těsně před tím, než byl odejit. A i když je to nefunkční zařízení, je majetkem firmy, je podepsaný předávají protokol na kterém je uvedeno, že ho musí vrátit. No hold si takhle borec v poslední výplatě zaplatí zbytečně monitor, proč ne 😊 (pro doplnění, ten monitor už ztratil hodnotu, takže doplatek je pouze 1k, ale tyvole!!!)  

To je vše
jdu venčit zase Papinka
Proč ne, v těch 29° vedrech..

(ano, po tom létě a vedru se mi bude stýskat, ale už to je trochu moc)

O 29.4. si promluvíme příště

PS: už 5 dní nekouřím. Trochu mi z toho rupou nervy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*