úterý 22. ledna 2013

Nic ke čtení :)

Čačačačačačačačááá (to mělo být něco jiného, než z toho vzešlo..)

Takže moje závislost na Instagramu mi nevadí, to že si mě nikdo nepřidal mi naznačuje, že si předchozí článek nikdo nepřečetl, nikoho můj blogísek nezajímá a vlastně sem nikdo nechodí.. No…

Protože nesmí chybět pravidelný vysokoškolský report oznamuji, že jsme snad HIPR udělala, ale to je jen můj subjektivní pocit, nikoliv známka od profesora, protože ten se k tomu oficiálně vyjádří tak v neděli. Protože když se řekne „Opravím to do konce týdne“ znamená to „Udělám to v neděli večer“. Jak jinak… Ve čtvrtek mám meganepříjemnou zkoušku z Polských reálií, na který bych se měla učit minimálně týden, jenže dneska jsme byli na horách (Říčky) a kouknu se na to až zítra. Vlastně dneska, protože je po půlnoci. Už jsem říkala, jak jsem nezodpovědná?! Hate na mě…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*