pátek 21. února 2014

Návštěva kolejí (PL °3)- video

Mě všechno trvá tak dlouho než to udělám, ale konečně jsme se dostala k tomuto!

Jsem v Polsku na 4 měsíce a kousek a v tomto videu Vám ukážu, na jakém místě bydlíme. Bohužel nečekejte, že uvidíte nějaké nové moje sexy spolubydlící, protože video natáčím ve chvíli, kdy dva odjeli se ostříhat a jeden do Ostravy a Michala už znáte z předchozího videa. Musím je prostě připravit na to, že budou natáčení :)


Jako vždy nezapomeňte komentovat, bude to fajn :)

A jak se mám v Polsku? Naprosto užasně, nechci domů, je to super :) O škole bude vlog někdy příště :)

4 komentáře:

  1. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že tvůj telefon natáčí čím dál tím hůř :/
    ALE! To neva, protože se raději podívám na tohle než na nic.
    Michal je děsný pohodář.
    Nechápu, jak můžeš chlastat tolik piva. Ale to s brusinkama by mohlo být zajímavé.
    Máte to tam takové akorát. Jenže takovej bordel! Já bych v tom nevydržela, nesnáším nepořádek :D
    Další video, co nejdřív, prosím.

    OdpovědětVymazat
  2. Alkoholici, styďte se! :DD
    Ale závidím ti ten pohodový přístup ke všemu, já bych se nemohla ani takhle před někým natáčet, protože bych se cítila děsně trapně, prostě všechno takhle hrotím a pak tu jsou lidi jako ty, kteří si z toho nic nedělají a jsou strašně v pohodě a já si pak nadávám proč taky nejsem tak v pohodě :D ach joo :D nemáš na to nějaký recept či tajný tip, jak být víc freeee a pořád se se vším nestresovat? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si mě potěšila když si myslíš, že jsem v pohodě před lidma ale moc nejsem :D Ale jinak recept je ten > Dej si alespoň dvě piva a pak ti to bude jedno a vůbec nebudeš nic hrotit :D Ale nesmíš víc, to bys pak už nedokázala natáčet

      Vymazat
  3. Ty alkholiku jeden! Jedna! To je jedno.
    Hrozně se mi líbila ta podsvícená klávesnice, ta byla totálně bombová, Tak vyřiď tomu spolubydlovi, že má tedy dost slušné.... vybavení. :D
    TOLIK PIVA? KIDDING ME? :D
    Vy si tam žijete, to je teda něco. Já mám tady takový opruz. Asi přijedu na návštěvu. ;) :D
    A ukliď si tam! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*