sobota 15. února 2014

Road Trip- Kraków (Wawel)- PL°2 Video

Vážně jsem si říkala, že v Pol budu publikovat jak prase, ale ono nějak ne. Vždycky mi je hrozně trapné natáčet, když na mě koukají nebo poslouchají spolužáci. No teď jsem to musela překousnout, protože prostě jsme to chtěla natočit, takže tadáááá! A ano, bylo to prostě divné, takže skoro při každém střihu a postu na ně mluvím, protože za 1. na mě blbě koukají a dělají si srandu, nebo za 2. mají nějaké hrozně trefné poznámky. Musí si ale na mne zvyknout!!

Takže Kraków je vážně hodně hezké město. Hodně hezké. A pokud Vás zajímá nějaké historie Wawelu, tak zvedněte zadek a dojeďte do Polska. Není to daleko :*


A více nevím co k tomu říct :) Prosím komentujte, pokud se vám to líbilo nebo i pokud je to trapné, že jste to ani nedokoukali.

Jste nejlepší
a mějte se svěže
Já jdu asi jíst :)

PS: A to video o Piwu udělám, až budu opilá :D (zítra?)

4 komentáře:

  1. Selfiee...Fuck off.. zabíjíš, jak by řekl jedna moje kamarádka :D Zas až tak chaotické to nebylo, já se v tom orientovala :) ...Jinak užívej si to tam a na video o pivu se těším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to blbé čumění znám. :D když jsem natáčela v Chorvatsku, neustále na mě někdo čuměl. -_- ale tak jako..člověk si zvykne. :D
    Náhodou to bylo parádní! :) fakt se mi to líbilo! :))
    Chci video o pivu. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Takovou dobu jsem na to video čekala! A pak dostanu jen toto? Také krátké? Achjo.
    Každopádně, to tam mají úplně husté. Jakože mě to docela navnadilo, abych se tam někdy jela podívat. Tak uvidíme.
    Na to čumění si hold musíš zvyknout. Nic jiného s tím asi neuděláš. Lepší bude, když je budeš ignorovat a v průběhu videa na ně nebudeš mluvit. Koukej se jen do mobilu a třeba si jich ani nevšimneš, že na tebe koukají.
    Pěkné video. Jenom ještě takový detail. Když natáčíš okolí kolem sebe a pak záběr hodíš zase na sebe, tak to děláš hrozně rychle. Foťák né vždy zvládne zaostřit, co ukazuješ (např. šachy), takže to není moc vidět a pak dáš záběr hrozně rychle na sebe, takže to je občas takové "ty" -> "rychlý průlet, barevná šmouha" -> "ty" :D Jestli víš, co tím myslím. Ale jinak fajn. Další video co nejdříve, prosím!

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog mi těch 7 dní taky chyběl!!
    Opět skvělé video.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*