úterý 11. února 2014

Tématický vlog aneb Cesta do Polska! - video

Momentálně sedím na Lukášově posteli, poslouchám, jak on si pouští písničky ze Zlatovlásky (ano, normálka) a obdivuji smrtelnou rychlost internetu. Aneb konečně jsme v Polsku, máme konečně naše pokoje a dneska nám pustili i konečně internet :)

Video je natáčené v neděli, kdy jsme do Polska cestovali. Užijte si to, já si to užívám až tak, že jsem si včera pozvracela stěnu v pokoji :D



Pokud bude zájem (i když nebude) tak budu natáčet další videa z Pol. Budu se snažit natočit i své normální videa, ale na recenze nečekejte, nemám v plánu i kupovat knihy v Polštině, protože by mě to hrozně nervovalo a žádné jsme si sebou nevzala.

2 komentáře:

  1. Podle mě když člověk někam takhle cestuje, tak by prostě byl zázrak, kdyby se nic nepodělalo :D Tak to prostě na světě nefunguje :D
    Každopádně hodně štěstí do dalších dnů a snad už bude jen líp ;)

    OdpovědětVymazat
  2. "Poláci" :D
    Výhled z toho okna a váš dočasný pokoj, mi připomínal prostředí, ve kterém byly postavy ze seriálu Skins, ubytovaní na exkurzi v Rusku :D
    Pěkné video, toč další. A udělej nám občas náhled do vašich osobních kaleb.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*