středa 30. července 2014

Moje knihovnička - video

Právě jsme přišla z práce. Z noční. Trochu mi tuchnou nohy, bolí mě ruka ale nečekaně, zas se mi nehce spát. Ale to příde. A o těch nohách - kdybyste byli 8 hodin na brigádě v plných botách a stáli celou dobu, taky by vám tuchly! 

Já to slibovala a podařilo se mi to splnit! Natočila jsme video, které je něco jako Moje knihovnička. Mělo by se to spíše jmenovat Moje mini knihovničička, protože jak řeknu několikrát ve videu, mám HODNĚ MÁLO KNIH, což je dost depresivní ale i to málo je něco. Ale já to napravím a časem jich budu mít stovky a stovky! :) 

Omluvte tu klepavou ruku, ten mobil je nečekaně lehký a při natáčení mi to prostě dělalo problém, ale snad to není tak moc moc velká nepříjemnost. A taky to video má 13 min, za což se omlouvám ale jinak to prostě neumím! :D  (PS: Na youtube jsme ho nahrávala přes 13 hodin, protože bylo šíleně obrovský)


A kdyby vás zajímalo, jaké konkrétně to tetování budu mít tak vám napovím. Jsem přece Královna, a ta nemůže být bez čeho? Bez čeho?! (taková zlatá věc na hlavě, kterou budu mít na ruce :))

Komentujte! 
A mějte se svěže. A krásně.
A ať vám netuchnou nohy :)

4 komentáře:

  1. Času dost, knihy přibudou :) Máš to krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jupí, nové video!!! :) Jak já se těšila! :) Určitě ještě spousta knih nasbíráš! :) Aspoň to máš pořád kam dávat! :D Hlavně doplň série. Většina jich je fakt krásných, když jsou pohromadě :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na video jsem koukala už asi před 2 týdny, ale nedokopala jsem se ke komentáři, protože když čtu články a sleduji videa v práci, tak jsem hrozně líná k tomu něco napsat.
    Každpádně se mi tvé video líbí a knih máš docela dost jakoo. Také bych jednou chtěla takové video natočit, ale problém je tom, že v onom provizorním bydlení, ve kterém momentálně žiji, to podmínky příliš neumožňují. Ale do budoucna se na to vrhnu.
    BTW: První díl Toraka se jmenuje Bratr vlk, ten co máš je asi 3. nebo 4. díl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem říkala, že miluji tvá videa? Jsou naprosto dokonalá. Chtěla jsem udělat něco podobného pouze fotkama, ale protože se každou chvíli stěhujeme, žiji po krabicích a za to by mě moc knihomilů nepochválilo :/ :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*