čtvrtek 1. ledna 2015

O té zelené a Pavle

Víte o čem se veřejně moc nemluví i když se ví, že to všichni dělají? Co občas pobuřuje davy, které to odsuzují a druhý dav, který je někdy velice prořídlí, zase souhlasně nutí do pokyvování? Cigarety, alkohol a marihuana.

Já jsme vždycky byla benevolentní k těmto různým životu zpříjemňujících věcí. Pokud tedy lidé znají svoji hranici, a vlastně všeobecně normální hranici. To že kouříte je v pohodě ale ne v tom případě, když vám nebylo alespoň 17. S Alkoholem je to taky normální, pokud nejste totálně pod obraz co druhý den. A marihuana?

Trávu znám. Je to divné, když už řeknu jen to, že ji znám jak přes kamarády, tak z vlastní zkušenosti. Ale dokonalá 7 už ne. Nojo. Já mám prostě větší sklon k závislostem. Příležitostně kouřím několik let. Ne aktivně ale příležitostně. Taky jsme už párkrát byla dost hodně opilá.  Ale prostě tráva je něco jiného. Jiném způsobem vás to vypíná a to se mi líbí.

Ne, ona vás vlastně nevypne.
Spíš vystřídá a jinak přepojí vaše centra v mozku.

Pokud nejsi dostatečně "moderní", nebo prostě jsi jen pokrytecký idiot s zlými názory plné odsuzování a připomínek, nemám tě ráda. Mám kamarádku, která se občas hodně ksichtí a sleduje mě, jako bych ji extrémně zklamala. Ne dobře, ne že bych je neměla ráda, jen to prostě nechápu. Jak kdybychom nemohli být všichni milý a hodní na lidi kolem nás a nechali je dělat věci, co nikou stejně neublíží. A hlavně je nesoudili hned za každou maličkost kterou dělá kdo jiný, co nedělají oni sami. 



Stavy
  - Teď mi zrovna hodně tluče srdce. Pamatuji si na jeden den když jsme byla zhulená ve 4 ročníku střední, byly jsme na přestávce a já si zahulila. Stojíme pod schody u silnice, a najednou mě to nastřelilo ale jen jako předzvěst, že se mi šíleně rozbušilo srdce, co jsem cítila v krku. Vykulila sem oči, jako co se děje a pak mi to holky řekly.
   - Jindy mám taneční ruku. To většinou sedím někde na zábavě, slyším konstantně hudbu celý večer, a tak mi potom skočí do pravé ruky a já musím s ním tančit třeba 3 hodiny v kuse. Šli jsme takhle jednou z Pecek, co byly v Moravanech a jak jsme slyšela tu hudbu, skočila mi do ruky a potřebovala tančit. Šly jsme potom nějakých 5 km pěšky, a já celou tu cestu, v totálním tichu musela tančit rukou. Všude kolem nás tma, jdeme polem ale já tančím rukou.
  - Jednou jsem zase balila s mámou dárky, úplně vypeklá, protože jsme si dala asi minutu předtím, než přijela domů. Snažila jsme se nebýt úplně mimo, ale byla jsme hrozně kreativní, tak jsem prostě vymýšlela blbosti a pak stříhala barevné srdíčka a psala do nich życzenia.To se mi stalo i jednou ve škole, kde sem při pomalé špičce měla Polštinu a já se snažila nemluvit moc s učitelkou a neupozorňovat na sebe, ale stejně sem se smála jejím polským vtipům,
  - O travkožravce, neboli hulihladu, jak to znají ostatní, asi mluvit ani nemusím. Znáte Poličanku? Takovou tu majonézu co je v pytlíku. Seděla jsme u televize, a za nevim jakou dobu, jsme ji celou sežrala. Jo majonézu. Asi při Sexu ve městě, kde byl už Burger. Jednou sem zase sežrala pizzu na posezení, jednou zase vypila 8 Kingswoodů. Kreativní travkožravka, je kreativní odnož klasické travkožravky. Chcete si vytvořit něco hrozně mega dobrého. Vlastníma rukama děláte blbosti, od míchaných vajíček s toustovým chlebem, nebo Palačinky, polévky a omáčky s domácími knedlíky.
  - Jindy se zase těším do postele, protože když si lehnu, tak si skvěle opepřím ty fantaziie o alternativních světech, které v hlavě mám. Po půl roce jsme se zase vrátila k původnímu příběhu o Audrey a Yenit. Nebo to o 3 různých klucích a 2 různých zemí. To je nejlepší. Stejně je zvláštní, kolik takovýchto blbostí si můžeme pamatovat. Ale které nikdy nebudou, dádydádydá..
  - Další, někdy trochu šílená věc je to, že děláte milion věcí naráz, Většinou to je při notebooku. Půl minuty se totálně aktivně zabýváte něčemu, pak další minutu něčemu úplně jinému, a dokáže takhle střídat 8 různých činností.

Nedokážu ohodnotit, zda je ten odstavec nudný, kontroverzní nebo úplně normální. Už si totiž nepamatuji o čem byl ! :D

Ale tráva není o těchto různých stavech. Tráva je hlavně o svobodě a o radosti a o životě. Oni ti hypíci měli ale fakt pravdu. Na jedné FB stránce jsme se dočetla názor, že "kdyby na světě bylo víc zhulených lidí, bylo by to se světem o moc lepší". Jo zní to divně, ale to byste to museli znát.
To zní, že hrozně často nejsem ve svém normálu že? Ale ani ne. Jen prostě marjána je u nás trochu jinak chápána. Ale když se tím nechlubíte, tak to stejně o vás nikdo nebude vědět. A hlavně, vy nebudete vědět o tom, kdo ze známých okolo vás bys vámi koloval. Někdy jsou tyto myšlenky strašidelné.

A víte co? Já se za brčka, hrušky, fénixe a podobně nestydím :)

Proč to píšu? Protože každé video, které natáčím v klobouku je ve chvíli rozšířených zornic kvůli "zájmu". 


Já si jdu raději poslouchat písničky. Nebo pokud nebudu mít moc vysoký ping, zkusím si zahrál Lolič. Poslední dobou hrozně hraju Legent of the Poro King. Je to mega. A je to dobré, protože můžu hrát Ahri, pokud mi jí nezabanují, protože ona je nejlepší. Hlavně "E" . Nebo budu poslouchat jak písničky přes velká sluchátky z mobilu, a zároveň hrát Lolič a poslouchat ho přez malé sluchátka z notebooku :3. No to je už ale moje starost. 
A nebo že bych si šla číst Bartimaeuse, aby první knihou roku 2015, kterou přečtu, byla právě ta nejmilovanější?? <3

Poslednímu chlebíčku zdar!
ZDAR

Pro tým Peeta: Tohle je ten článek o kterém jsem mluvila na Hangoutu.
Pro Mich: Chtěla jsi, ať to někdy něco napíšu zhulená.


3 komentáře:

  1. Já neodsuzuji lidi, kteří hulí. Protože to sama mám v rodině. Já si nedám, nevím proč, ale já to nechci. Jednou jsem popotáhla, ale... Prostě mě k tomu nic netáhne. Sice neskáču radostí, když vidím kamarády, jak jdou za roh s brkem v ruce, ale co já s tím zmůžu? Nic. Prostě je to jejich život, mně tím nijak neubližují, já za ně odpovědnost nenesu:) takže asi tak, co se týče tráva a já.

    A upřímně? Já jsem si nikdy těch zorniček nevšimla. :D ^^ takže team Peeta. <3

    OdpovědětVymazat
  2. Na tebe mi je sympaticke ako sa na nic nehras mam rada takych ludi ;-) A tesim sa z toho ze v tomto blogerskom svete nejsom jedina "nedokonala" co nepije nefajci nehresi a chvali kazdu knihu co jej pride pod ruku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A je podle mě prostě v pořádku, když člověk přizná jaký je a nehraje si přesně na to dokonalé. To s tím chválení každé knihy si trefila. A je dobře ale že je nás víc :))

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*