čtvrtek 1. ledna 2015

Výzva na rok 2015 (+ jakým fiaskem a zklamáním skončila ta za 2014)

Je to tu zase. Je znovu 1. ledna a já jdu znovu do knižní výzvy. Hallelujah !

Minulý rok mi to nevyšlo. Splnit výzvu jen na 28% je docela trapné. Měla jsme totiž v plánu přečíst 100 knih. Asi jsme byla extra moc hodně naivní co? Přečetla jsme totiž nakonec jen 28 knih. Samozřejmě vím, co za to může. Polsko (a alkohol, drogy, nechuť a nevíra..) Ale to přece neva! Tento rok to dám. Ještě se můžete podívat na knihy, které se mi v tom roce 2014 podařilo přečíst :)

(* To prázdné období mezi Únorem a Dubnem je tak hezky symbolické hlavně s tou polskou knihou za Květen :3 )

(RR označuje Re-reading )

Lidi v mém okolí si myslí, že hrozně moc čtu. Jak moc jsme sečtelá a podobné věci. Máma je narvni z věčného nakupování knih které podnikám. Z toho jak jen sedím a čtu, místo abych zametla po činčile. Ale 28 knih není tolik. To zvládne úplně každý!
+ Info kolik knih jsme si koupila za rok  2014 : JENOM 24! Tak mi mami neříkej, že za to tolik utrácím -_-

Ale rok 2014 je už 19 hodin za námi, proto se pustíme do té výzvy na 2015!




Tento rok nebudu tak namyšlená jak minule. Proto jsem se oproti roku 2014 odebrala o 20 knih. Možná bych měla být ještě více skromná, ale ta 80 má tak nádhernou ikonku, že jsme prostě musela brát ji. Jestli si věřím v takové číslo?.. Nooooooooo jakooooooo, pokud do toho dám aj knihy do školy, tak bych to teoreticky měla 2x přesáhnout ale to by nejspíš nebylo fér. Ale jo, 80 by mohla jít :) 
Samozřejmě se do výzvy můžete ponořit taky. Možná je blbý vám to říkat, skoro na každém blogu se teď objevuje ikonka ohledně účasti ve Výzvách, ale kdyby náhodou, tak tato je z dílny Ells, tak když se podíváte na její blog, můžete se do toho pustit taky. 
A když už jsme u toho, můžete se mi svěřit ohledně toho, jaké smělé plány ohledně počtu knih máte vy. Třeba v komentářích :) 




Jak si zatím vedu: 

Leden: Zděnka Braunerová (ŠK), Ready Player One, Golemovo oko (RR), Selekce (RR), Kostičas (RR)
Únor: S láskou Rosie, 
Březen: Ready Player One (RR), Hlas nože
Duben: Prozření Mary Dyerové, Pátá vlna, Eleanor a Park 
Květen:
Červen: Harry Potter a Vezeň z Azkabanu (RR), Labyrint: Útěk (RR), Fangirl
Červenec: Spáleniště: Zkouška, Elita
Srpen: Stříbrná zátoka, Temná horečka
Září:
Říjen:
Listopad:
Prosinec:


(RR označuje Re-Reading, ŠK zase knihy do školy)

3 komentáře:

  1. Já si dám stejné cíle jako minulý rok. To znamená poadesátku. A zvládla jsem 54! Což je pořád na knihomola hrozně málo, ale jakoooooo.... Pche. Ostatní si to o mně taky myslí. Jsem považována za tu chytrou v partě, ale tak. Můžeme je u toho nechat, že? :D :) ^^

    Good luck! :3
    Team Peeta. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si mě trochu zviklala.. asi jsme si měla dát taky tu 50 :D A ono to je tak, že jakmile se někde objevíš s knihou v ruce, už nadosmrti budeš za tu, co hodně čte. Ti lidi se dají tak lehce obelhat :D

      Peeetaaaa <3

      Vymazat
  2. Držím ti palce :) ja som si dala predsavzatie prečítať 40, aj to mi príde veľa :)
    Ideš si spraviť aj nákupný zoznam?

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*