čtvrtek 22. ledna 2015

oDkladač s hodinou a panem Božským co má velký zadek

Jsem profesionální odkladač. Né obkladač, ale oDkladač. Zítřejší zkouška odsunuta na 14 dní do budoucna, dnešní ústní část zkoušky odsunuta na 14 dní do budoucna. oDkladač. Tak by se měl jmenovat vysokoškolský syndrom. Protože se slovo prokrastinace stala moc mainstream.


   K životu jsme přestala potřebovat všechny ty "popíčky" a jedu už jen čistě v tomto. (Až na Fall out boy, protože se mi o Patrickovi dneska zdálo a twl. Moje nová nejoblíbenější skupina! Protože mi pomohl s kufry i když měl přítelkyni a měl vytetované peříčko /G-E-Y/ na klíční kosti) 


Na dnešní den jsem spala jen 1 hodinu. JEDNU HODINU. Před 5 hodinou raní jsme usnula, protože normálně v období zkouškovém tak usínám. Jenže pak jsme musela vstávat v 6 hodin, což je hodinu po tom co jsme šla spát. Ale nějak sem ten den zvládla, test dokonce napsala (i když Saša ne, což znamená že se nemůžu pořádně radovat) a ve vlaku sice usínala ale protože já se vždycky lehce pošklebuji všem, kdo to ve vlaku/autobusu zalomí, mám i takovou hroznou touhu je fotografovat, sama jsem udržela oči otevřené. 
Pak jsme ale došla dom, převlékla se do pyžama, pustila (znovu) Strážce galaxie a hodila pepka do postele. A to bylo prosím pěkně 4 odpoledne. Probudila jsem se krátce po 8 večerní. I i když už úplně neumírám, bolí mě hlava jak prase ale přece jsme si musela počkat na to, až budou dávat Sex ve městě, protože i když většinu dílů zdám úplně zpaměti, konec 6 série vždycky obrečím. Božskému snad fandil každý ;).

(teď jsme strávila 10 vteřin hledání na klávesnici "É". Asi musím jít pokračovat ve spánku)

A taky jsem byla běhat. Poprvé ve svém životě sama. A i když jsem uběhla asi tak minutu stálého běhu a zbytek jsme se musela procházet, bolí mě celý člověk. Ale už i lidi, co mě znají krátkou dobu si všimli, že jsme nějaká tlustá, tak se nedá nic dělat. Jeden můj "milovaný" kamarád mi dneska řekl, že mám velkou prdel. Přesně těmito slovy. Není nad to vybírat si upřímné kamarády že :))

Jdu umřít za zvuků FOB
protože Patrick !!
mi !!
pomohl !!
s !!
kufry !! 
(v mém snu)

9 komentářů:

  1. Neni nad uprimne kamarady, ze? Ja bych mu neco odpovedela, ale kdyby slo presne o tuhle vetu, tak bych asi nevedela presne co. :D -_-
    Hodinu? To me ceka o prazdninach, protoze budu dodelavat pisemky v CR, ale nejak se to vzdycky zvladne, no ne? :D Jo. :D
    Bozskymu fandi kazdy. :D *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nakonec nezmáhala s odpovědí a prostě jsme do něj kopla, to je nejlepší řešení :D
      A tak se naspi do budoucna, protože jedině tak to přežiješ :D

      Vymazat
  2. Aj ja sa hlasim ze som fandila Bozskemu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se tak nějak smířila s tím, že odklad pro mě nic neřeší, tak holt čelím zkouškám v řádných termínech, jinak bych neměla šanci to stihnout :D
    Sex ve městě je super a já teda z jejích chlapů měla vždycky nejradši Adidana. Božský se mi nelíbí :D
    Jinak jsem taky zase začla cvičit, i když mi okolí zatím nic neříká (asi málo upřímnì kamarádi :D) já nejsem slepá a ten můj pupek mě fakt štve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne sa Aidan tiez pacil ale az potom co sa dali s carrie znova dokopy :-D Predtym taky vlasaty a s prsstenmi sa mi nelubil :-D

      Vymazat
    2. Je fakt, že nejhezčí byl potom ve filmu asi :D Vlasatého si ho nevybavuju :D Jen krásného, silného truhláře, či co byl zač :D :D

      Vymazat
    3. No já Aidenovi nijak nefandila, to spíše už Burgerovi, ten byl fajn :3 Když se pak Aiden objevil v druhém filmu, docela jsme byla naštvaná, protože je jasný, že Carrie je kráva něco s ním bude mít že, i když má nejlepšího Božského :D

      Vymazat
  4. ach aj ja som notoricky odkladač, škoda že pevná vôľa sa nedá kúpiť

    OdpovědětVymazat
  5. Hahahaha, takhle mě dlouho žádný článek nepobavil!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*