středa 1. dubna 2015

Book Haul- LeUnBře 2015 (video)

Konečně jsme si ve svém plném rozvrhu našla čas na video. No neuvěřitelné, taky valím oči O.o Bez dlouhých a zajímavých řečí to uvedu. Spěchám totiž :)



Nakonec 6 knih za 3 měsíce (+2) není zas tolik, jak jsme si původně myslela, ale já stejně moc teď nečtu, takže to neřeším a přejdu to s úsměvem. Mě to stačí. Kdo chce vědět, jaké knihy to jsou, nechť spočinou zrakem na video níže. Můžete si povšimnou trochu speciálního střihu, toho je bonus na závěr. A kvůli tomu videu jsme si pracně dělala vlasy, myla jsme si je, krém, tužidlo, jít v čas spát... Je to otročina ty videa..



swed

1 komentář:

  1. Tvoje videa jsou prostě nejlepší!!! A ještě lepší, když mluvíš o RPO! :D
    A u vás je ta knížka ještě k sehnání? Já už taky uvažovala o tom, že chci druhý výtisk, ale v Praze je to beznadějné :D
    S láskou Rosie bych chtěla číst, knihy v e-mailech a dopisech mám hrozně ráda :)
    Mara Dyer je super, první dva díly se mi dost líbily, štve mě, že třetí u nás pravděpodobně nevyjde...
    Pátá vlna mě hrozně zklamala.
    Chaos mám už dlouho (všechny tři :D ) a četla jsem asi prvních 6 stránek a přišlo mi to dost creepy :D Ale nevím, někdy na to snad bude nálada :)
    Dáreček pro kámošku je nádherný!
    Pratchetta fakt miluju a je mi hrozně líto, že umřel, ale život s Alzheimerem musel být pro takového génia beztak dost naprd...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*