pondělí 16. ledna 2017

ÚŽB- MGNT, Stříbřenky, těžká dřina a Milouš

Tak. Dala jsem si jídlo a frťana, nasadila sluchátka. 
Pustila playlist. Jdu psát článek.
 Jo.

Je pár věcí, o kterých jsem článek chtěla psát už před 5 měsíci. Nechtělo se mi. Ale teď chce :)

1. Magnetic.
Nevím co je Váš oblíbený hudební styl, ale my lehce ulítáme na EDM (eletronic dance music). A protože jsme si chtěli pořádně zapařit, dali jsme se s Pet a Jar na Magentic do Prahy. 16.12.2016. A bylo to mrtě. Jen pro ilustraci, po levé straně fotka. Pod videem odkaz na jednu z písniček, co na Magnetiku můžete zaslechnout a to vlastně je to EDM. A ještě jednou, bylo to mrtě. Hrozně lidí, co jedou stejně jako vy, super hudba (jen ta Chocolate Puma, co nám právě zahrála tu písničku pod odkazem :3), a kouřící stánek, kde se dalo odpočinout. A jak je to asi všude na konzercet či festivalech, ve předu je to nejvíc super. Lepší atmoška, i když na hovno místo. Jako kolem sebe, na krutý mega tanec. 
Jo a protože jsme byla v pozdějších hodinách dost v náladě, koupila jsme si tam i kšiltovku. A protože jsme byla hrozně kreativní, tak růžovou.. 
Jo a protože se nám to tak moc líbilo, jedeme teď 5.5.2017 znovu. Už máme lístky na cestě. Kdyby náhodou někdo s Vás tam jako jel, tak se potkáme. Mezi těmi 6000 lidmi se určo najdeme. Ještě není stále vyvěšen lineup, ale TVL! kdyby tam přijel Timmy, tak já se asi zblázním. Jako fakt. To by byl splněný sen :33 (Pavla miluje Timmyho Trumpeta. Teda tu jeho hudbu..)


(ale je trochu prclá "reggaee"... a teď ji mám už mrtě ohranou :/)



2. Booty.
A nejen kvůli Magnetiku jsem si koupila boty, ze kterých jsem taky úplně na větvi.  Dlouho jsme nebyla z něčeho koupeného tak nadšená, jako z těch bot. Fakt. Úža. Sic mne sere, že teď všude je možné koupit stříbrný boty a podobné bude mít skoro každý, tohle je to topovka a originál. ZOOT zase jednou nezklamal. Už se těším na jaro, až je budu moci nosit, protože v tomhle sněhu je to mordor.
Protože mimochodem, hrozná ráda si něco kupuju. Samozřejmě, to dělá asi každý, ale já jsme pořád například na Wish nebo na ebay, a řeším co si koupím. Mám mrtě "cetek" jako naučnice a prstýnky nebo piersingy, co jsem koupila na ebay. Nebo třeba teď mi přišly druhé sluneční brýle, které vlastně ani nenosím, protože bez svých dioptrických vidím prd. (Teď mám objednanou paletku a plavky, stále čekám na kolečka do nosu.A asi si koupim ještě tu Vans kšiltovku, ale to je zas peněz!)


3. Prce
Naposledy jsme tady asi v nějakém článku brečela, jak nenávidim reklamace v O2. Jako proto že tam dělám. No už tam 3 měsíce nedělám, jsem na Kapschy na polštině. Takže jako stále operátor na sluchátku, ale řeším mýtný systém (možná jsme o tom mluvila) A ano, mluvim Polsky v práci. Cca 68% většiny hovorů. Češtinu mám taky. 
V mojí práci je na hovno to, že dělám 12h směny a i víkendy. Takže vždycky celý den zabitý. Sic mám potom náhradní volna, ale třeba i na 24.12, ano, na Štědrý den, jsem byla v práci. Od 10:00 do 22:00!! Ale byl k tomu příplatek za sobotu a státní svátek, tak dobrý. 
A zároveň díky našemu úžasnému korporátu O2, máme firemní benefity, a už jen čekám, až se naskladní prodejny a jdu si pro tablet. Jako nikdy sem ho nechtěla, ale protože je to placený benefitama, takže pro mne vlastně skoro zadarmo, tak to prostě musim mít. Zmlsanost.
  A to ani nevíte o tom neomezeným internetu v telefonu. To je nejúžasnější věc na světě. Jen na youtube vytahám měsíčně třeba 20 GB. Hodně jezdím vlakem a busem, takže tam pernamentně jsem na youtube, v práci vlastně taky. No i doma. A když jsme ve chlívě, tak dělám ostatním WIFI. (Takže je na mne připojeno třeba 8 lidí. )
No, to byla taková menší reklama na zaměstnanecké výhody kmenových zaměstnanců O2. Kdyby náhodou někdo uvažoval, že by tam začal dělat kariéru. Jako já. Po skoro 2 letech už jsem na 3 pracovní pozici. Nejprv DT, pak Reklamace, teď eToll.   




4. Kočí
A o Chlapcovi se jen tam mezi řečí taky musím zmínit. Jen jako že jsme stále a vytrvale šťasná a spokojená, už 8 měsíců (i přesto,  že on je pizzový a já burgerová). A v červnu jedeme na dovolenou. Po neuvěřitelně dlouhém rozmýšlní (nebo spíše měnění), navštívíme Černou Horu. Jééé.. To bude fajn :3 (Pavla nikdy nebyla u moře, nejdál jsme byla v Zakopanem v PL)
Měli jsme sice jet do Izraele, ale jakožto první výlet to nebudeme tak přehánět. Případně za rok (pokud mne Kubí nepřesvědčí na ten Tibet. A Nepál..Můj chlapec je dobrodruh )  

A ještě teda jedna písnička. Která úplně EDM není, je víc taneční, ale je skvělá. Sice ji mam už taky pěkně oposlouchanou, ale stejně je uža super. Je to tak, když najdete nějakou písničku, která Vás úplně osvítí :) (teda když Pet najde písničku, já nikdy nic nenajdu..)






A s touto bombou se s Vámi loučíme.
Teď se půjdu asi koupat a pak koukat na nějaký Marvel.
Taky se tak mrtě těšíte na Strážce galaxie 2? 
Já moc :3

Svěžánkujte


1 komentář:

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*