úterý 2. července 2024

LP8, dinousauři, 60kg a dospělí lidé

 

Prosím pěkně, pokud někdy budu mít ještě tak stupidně debilní nápad a požadovat nastavení „akčního plánu“ v práci, kopněte mě do hlady.  Vážně. Omg.. Poslední 3 měsíce mi dávají zabrat. Nevadí. Nesložím se. Přežijeme všechno.


22.6. byla LP 8

Účastnila jsme se již od pátka a domů jela až v pondělí, takže víkend delší. Výýýrazně delšííí. Počasí konečně zase vyšlo (ne jak ta zimní  chcanka co byla minulý rok), takže dny akorát! Vymyslela jsme si opět nový dring- tentokrát Růžovou. Prosecco, HroznoGrep Mirinda a jeba ledu (praskací lízátko když se zadaří).  Příjemné, sladké a holčičí :3
A protože ráda nalévám a rozdávám své pití dalším lidem, takhle jsme vypili 7 prosecc.. Ale na Instagramu byla ta Růžová pěkná! Když jsme u toho Insta..Ano, opět jsem světu ukázala LP8, snažila jsme se nedávat až moc kraviny, ale většinou mi to obecně sluší, tak je to berný. A zveřejnila jsem „jenom“ 37storek -_- Každopádně v telefonu mám z LP8 dohromady 189 fotek/videí z těchto „4“ dnů. Nejlepší je video, kdy bratra hodí do Zbraně! Nebo jak v noci zpíváme- zase.
 Přivezla jsme si dvě nové písničky (Bejšíí, Song Request), nepřijeli žádní policisté ani sousedi, nic se nerozbilo, pouze Petra ztratila Iqos a Dan batoh. Takže na slušňáka.

 LP8 bude ta LP, kdy ráno se našlo 8 židlí ve stromech. Pokud se ptáte, proč byly židle na stromech: Fakt netuším.  Nerozumím, ale hrozně to fíluju :D Bylo nás pouze cca 33 lidí a hypoteticky to mohl udělat každý, takže netřeba to řešit.

Splnila jsme několik achievementů, několik jsem jich zase dosrala, ale v obecnosti řekněme, že na 89% úspěšný víkend. 

Pondělní uklízení byla trochu bolest, ale odjela jsem zpět do Kol po kompletně uklizeném prostoru zahrady. Ano, děkuji i Jaromírovi. A Fandovi. A aj bratr se zapojil! Trochu

Každopádně, byla to moje poslední LP. Když jsme to tam pak prezentovala, bylo to smutné..

 

otočme list chlapci a děvčata


Včera (30.6.2024) jsme měli s mým muže druhé výročí svatby. Masakra. Jako jak to letí!
I tento rok jsme byli toto důležité datum oslavit ve Vespě jídlem. Jo a láhví vína. Bavili jsme se o politice, smlouvě o nákupu bytu, pomlouvali cizí lidi, vymýšleli jména pro budoucí děti. Tak příjemně dospělé :D Protože jsme dospělí a dospělí se chovají dospěle s dospělými názory a posuny k budoucnu.

Papinka má problémy- s vedrem, se srdcem a malinkato plícemi, chápe jako starý pán, šourá se jako starý pán a poslední půl rok přehnaně břečí. Má intoleranci na kuřecí příchuť v ňamkách a svědivé pacinky z důvodu častého mytí pacinek..
Pořád mu to ale sluší a je miloučký.
Většinou.

Protože mi je 31, začala jsem sbírat dinosaury. Dobře, „začala sbírat“ je moc silné spojení, ale chtěla bych začít sbírat Brontosaury a Brachiosaury. Zatím mám jen tetování a jednu figurku, ale každému od teď budu říkat, že svátku/narozeninám/jen tak, chci figurku brongo/brachy .. A všichni se budou jmenovat Čenda!
A taky sebestředně a povrchně oznamuji, že za dva roky (od svatby) jsem zhubla 12 kg. MASAKR DÁMY A PÁNOVÉ! Neptejte se mne na dietu, bylo to jen o tom, že nežeru (jakože vůbec, odmítám obědy, mám stažený žaludek, na nic nemám chuť + chodím s Papinkem furt ven). Každopádně brutálně si užívám, že si toho lidé všímají a BRUTALITNĚ  brutálně si užívám, že mi to sluší. A vejdu se do velikosti S/M, potažmo 38. Protože tvl. Mám pod 60kg kámo. POD 60!! A když si toho někdo náhodou nevšimne, jsem schopna to do konverzace „nenápadně“ protlačit, aby si toho bylo všimnuto- jo sorry, sebestředný, povrchní a tak, ale ksakru, POD 60!!
 Přišla jsme sice tím o 2 čísla na prsou, ale ta mezera mezi stehny za to stojí. Milana (panděro) sice stále ještě mám, aleeee taky to už není k blití, jen je to ech. A s „ech“ dokáži žít.
(neříkám tím, že ti, co nemají 60 kg jsou k blití. Jen že já sama jsme velice potěšena tím, kde jsem. Každý ať si vypadá jak chce, fakt je mi to u druhých výrazně fuk)

Každopádně, protože se s mužem posouváme do těch „dospělých rozhodnutích“, je to asi poslední léto v mém životě, kdy vypadám jak vypadám. To mne mrzí. Ale jak jsem řekla „dospělí se chovají dospěle…“

Už se těším, až tuhle zprávu někdy v následujících měsících oznámím v práci. Teda snad, jestli se zadaří. Taky mám už svůj věk a své závislosti žeano, takže to nemusí být úplně prc prc a hotovo.

Survivor 2024 jsem si až moc užila- až jsme si musela koupit herohero. Dalších 175 za nějaké předplatné (jako YouTube Premium za 360, Netflix za 340,…)
Mám ráda svoje hodinky, které převážně používám na informaci o aktuálním počasí potažmo k prozvánění mého telefonu, protože se nachází náhodně po bytě.
Na Duolingu se aktivně učím anglicky.
Začala jsme pít nealko pivo.
a ve hře Manor Matters v telefonu mám už 14260 level

A touhle bombou se s vámi loučím
Čus

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*