čtvrtek 21. listopadu 2013

Půlnoční premiéra v nepřehledném článku

Tak jsme byla včera na půlnoční premiéře ... chvíle napětí....  Hunger games: Catching fire. WOHOUUUUUUUUU!!!

Nemám ráda zfilmování knih, ale tohle prostě.. je.. Hunger games! Bylo to super.Úplně naprosto skvělé bylo, že tam bylo skoro všechno z knihy. Sice trochu jinak podané, ale to nevadí. Bylo to fajn. FAJN. Možná ze mě pořád mluví okouzlení z toho, ale stejně je to fajn. A zopakuju to ještě asi 5x.

Ale.. Nesnáším Gala (Hurikána). Jsem naprostý team Peeta a líbací scény s Galem mi vadili a budou mi vadit vždycky. A že jich tam bylo teda jako dost. Proboha Katniss, jak se s ním mohla líbat?! A Peeta, v podobě dokonalého blonďatého Joshe nezklamal. Jsem sice vůči němu neuvěřitelně zaujatá nějakých 6 let, ale i tak kdybych zaujatá nebyla, stejně by byl skvělý. Protože je to blondýna :) Protože je to Josh. A ten týpek, co hraje Finnicka (Sam Claflin)! Na obrázcích nevypadá tak super ale on je TAK super sexy!  A jak na konci byl v těch hadrech. A má dobrý hlas. Jak volal Annie... A tak vůbec prostě Finnick.

Ježiši tento článek je tak nepřehledný..

Bylo fajn, že při promítání bylo poznat, kdo knihu četl a kdo ne. Protože při vtipných scénách (jak se Johanna svlékne ve výtahu) se upřímně smály, kdežto ostatní ne. Protože my věděli že to příjde a bylo to super.

Já ani nevím vlastně, co k tomu říct. Jen se chlubím, že jsme to viděla, protože mě někdo milý pozval (vím že čekáš, až se zmíním o tom, že si mě zval, tak je to tady) a já si to mohla užít. Sice jsme se chvílemi chovala jak kretén, když jsem se blbě usmívala u určitých scén (jak se Peeta a Katniss poprvé líbají před kamerami, jak se všichni splátci chytnou za ruce), jindy jsme se zase křečovitě chytala kelímku s pitím a  snažila se nebrečet (když vyhlásili čtvrtohry, když vylosovali Katniss a potom se Peeta přihlásil dobrovolně, když Katniss políbila Peetu a odešla s Johannou) ale to proto, že jsme to znala. Vážně by mě zajímalo, jaké to musí být pro člověka, který to předtím neznal.

A dobře, není to dokonalé. Určitě přijdu na nějaké věci, co se mi nelíbilo, co mi tam chybělo a prostě to, že to není jako kniha, která je lepší. Ale když se odprostíme od toho, že je to podle knihy, kterou mám hrozně ráda, je to moc dobrý film.

Teď si musím jít přečíst tu knihu. Koho zajímá, že jsme ji četla před měsícem?! Nikoho. Teda mě určitě ne :)

Doufám, že to taky uvidíte
a že budete nadšeni jako já
protože já jsem nadšená hodně
hodně moc hodně

4 komentáře:

  1. áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá, víš jak moc tě za to teď nesnáším! Sakra, já už to chci vidět, hrozně moc, moc, moc, moc a ještě víc. Team Peeta! Hej, tak jako? jsme naprosto stejné. Nemám ráda Hurikána a nemám. A to se nezmění. já si tak týden ještě počkám, než to budou dávat poblíž mě a pojedeme tam s kamarádkou a bude to boží a já jsem jediný z party, která to četla, takže tam budu vědět nejvíc! A Finnick! <3 Bože, já se na něj tak těším. a teď tu zním jak šílená fanynka. A já možná i jsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu si představit, že bych na to musela ještě týden čekat. Máš moji soustrast! :D A nejsi šílená fanynka, já jsme taky a když je nás hodně, tak se to už tak označovat nedá :D A užij si pohled na Finnicka protože... prostě Finnick.. ach :D

      Vymazat
  2. Ja idem zajtra :) Mne je ale strašne nesympatický ten chlap, ktorý hrá Finnicka. Už som ho videla tak v dvoch filmoch a v oboch mi pil krv :D Na druhej strane... tiež som Team Peeta a Galeova fanúšička veľmi nie som, ale musím uznať, že Liam má niečo do seba. I keď nie tak, ako Chris Hemsworth :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná je nesympatický ale je hrozně sladký. Když se usměje..áách.. :D. A ano Liam je hezký, mám ho ráda, ale prostě Gala nesnáším. A je pravda že jeho starší bratr je mnohem mnohem mnohem lepší :D

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*