sobota 21. prosince 2013

O tom, jak dneska nemám den

Dneska prostě nemám den :)

Znáte to, řeknete, že jdeme do hospody Na jedno, berete si sebou jen stovečku, a máte v plánu polovinu ještě mámě vrátit. Jenže.. Ráno se pak probudíte, máte nazvraceno v koši, rozsvícenou lampičku a zlomený nos, protože jste při cestě do koupelny zvracet napálili obličejem do stěny. Takový normální pátek u nás na vesnici. Nevím, jestli je to mnou, naší hospodou, mými přáteli a nebo těmi pivy a panáky, ale jsem prostě nějaký ochlasta. A zkuste si ráno vstávat v 6.00, kdy jste ještě stále opilý, nevyspalý a především ten zlomený nos, a jed na celý den na hory, snažit se sjíždět kopce na prkně. No není to ideální :)
...koukni pozorně na nos...

Jsem typ člověka, který na sebe upoutává pozornost i když je střízlivý. A když jsem opilá (a mám zlomený nos) tak jsem jak magnet. Melu blbosti, lidi divně koukají a prostě si připadám jak osmileté dítě. Vítejte v životě Pavly (zlomený nos) Zimanové.

 A aby to nebylo málo, nejen že mám teda zlomený nos (zmíněno po 4, potřebuji abyste mě litovali), když jsme se kamarádem (budeme mu říkat od teď až na věčnost Jindřich) společně "tančit na prknech", velice chytře jsem do něj narazila, on spadl, já spadla na něj a o jeho nabroušenou hranu prkna jsem si málem zlomila obě lýtka. A to jsem ještě včera doma říkala, že si na prkně zlomit nohy nejde. No jde. Já tedy díky bohu nohy zlomené nemám, ale ta bolest! To byste nevěřili. Na nohou mám modřiny a takový dva důlky v místech, kde jsme se na tu hranu "napíchla".

ráno, kdy byl svět ještě fajn
A nejhorší ale ze všeho (na nos chvilku nemyslím, protože v tento moment nebolí) je to, jak jsme s Jindřichem byli v obchodním domě, nakonec ho ukecám k tomu, aby mi koupil knihu (Hledání Aljašky) a on, místo aby mi ji dal řekne,  že ji dostanu až na Štědrý den!!! PROBOHAPROČCOJSEMKOMUUDĚLALA?!  Tři dny musím čekat, a to jsem tu modro-žlutou krásnu měla v rukou, seděla mi na klíně a ještě jsem si s ní povídala :/ Řekněte mi, je tohle fér? (Nemluvě o tom, že jsme se nemohla dost dlouho rozmýšlět, zda chci Poslední dopis od své lásky nebo Aljašku, protože Jinřich ty knihy vzal a zeptal se prodavačky, která je lepší. Já vim že je Aljaška lepší, ale když to nerozhodnu já, není to ono!)

Mám v mobilu ještě jednotlivé videa z hor. Opět. Ale dle mého, o to není takový zájem, takže jsme z toho smutná a v depresích a nechci se ztrapnit tím, že ho sem dám a nikomu se nebude líbit.

Mějte se krásně a svěže
Užívejte zimních dnů
na blátě a hnusu  

1 komentář:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Promiň, já jsem hrozně zlomyslná, ale... Brácha měl maximálně nazvracíno v posteli a sestra se skoro zasekla za záchodem, mně se tato opilecká neštěstí naštěstí nestávají. Moc. :D
    Chudinko malá, ten nos musí fakt pekelně bolet a ta lýtka? :DDD <promiň.
    Jsem jednou jela na prkně a zastavila jsem zády k sjezdovce a můj debilní bratr mě strčil a já padala a padala a pak jsem krásně sjížděla sjezdovku po zádech. Ale ten headshot na začátku, jsem myslela že ho zabiju. :D oujé!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*