sobota 28. prosince 2013

Booktube TAG- This or That

Zdravíím :)
Tak jsme po dlouhé době využila příležitosti, že jsme doma sama a natočila video. Bohužel jsme natáčela až navečer, tedy spíše v noci, tak mám umělé oranžové světlo a vypadá to divně. Ale nejde o obraz ale o to co říkám, takže to je vlastně jedno.
Jde o Tag, které jsme uzmula od Kate Olivian. Je to Tag s názvem This or That (tohle nebo tamto) a původně je to kosmetický Tag, který je předělán do knih. Snažila jsme se to co nejvíce zkrátit, takže to má sice skoro 8 min, ale původně to mělo minut 14 ;). 

Protože sem hrozně mockrát použila slovo "vždycky", naschvál jsme ho zvýraznila. Můžete počítat, kolikrát jsme ho řekla ;) 

Komentujte, likujte, sdílejte a nebo udělejte tento Tag také. Budu nadšená ze všeho. Teď musim jít rozvážet letáky, tak si to užijte.


1 komentář:

  1. Nepočítala jsem to, promiň. :D
    Si vtipná, víš to? :D
    A pěkný design. Už jsem ti ho chválila nebo ne? Si nepamatuji. ^^
    Já mám radši hrdinu. :33
    VA! <3
    Tlusté knihy. Yahoo. :D Spolužáci mě nechápou, ale tak... jejich problém. :D
    Já bych o tom hrozně dlouho kecala. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*