pátek 19. srpna 2016

Top 5 nejoblíbenějších knih 2016 /video/

Můj milovaný přítel si dal Baze a Simona na svůj osobní blacklist. Nesnáší je, protože já je miluji. Hm...(žárlí v 25 letech na smyšlené neexistující knižní postavy, protože jeho 23 letá slečna -rozumějte, já- je posedlý magor).

Tamtadadadadadáááááááá (To je fanfára).

Po předlouhých 11  měsících jsem si zas něco natočila. No něco, je to Top 5 nejoblíbenějších knih (2016). A jak říkám ve videu, měla jsme natočil Haulič, ale 11 měsíců je už hrozně moc a hlavně, když mám 18 knížek. 5 knížek potřebuji hrozně pomluvit, 6 bych chtěla pochválit a jen k tomu zbytku nemám co moc říct, ale i tak by to trvalo půl hodiny. Možno déle. Takže Haulič nebude. (bylo mi poraděno, ať to udělám na etapy, na víc videí- Nou, kašlu na to, je to moc práce)

Každopádně, nebudu Vás již déle zdržovat, pusťte si video. Jo a pokud budete koumat můj nos, je to kolečko. Miluji své kolečko v nose. 
Jo a, stále neumím mluvit. Nikdy mluvit nebudu umět tak promiňte přeřeky a všechny plitkovitý věci, co říkám. (pod pojmem plitkovitý si můžete představovat absolutně co chcete)


A nový klobouk mi taky sluší. Škoda že je zas po létě, teď je blbost kupovat si slamák a tenhle nemohu používat veřejně, to je erár z chlíva. 

Tak dlouho jsem nenatáčela
že i to rozloučení nezní pevně
přesto
Svěžánkujte 
(a pořiďte si Nedej se/Carry On)
Fakt
je to boží





4 komentáře:

  1. Můžeš si na sebe zapsat pěknou zásluhu, hezky jsi mě na "Nedej se" navnadila :D Dodneška jsem k tomu byla skeptická, ale konečně jsem na tu knihu dostala takovou chuť, že si ji dnes ve městě koupím:))
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem maximálně ráda! Jen doufám, že tě to nezklame, ale já si myslím, že u této knihy se to stát nemůže :)(snad :D)

      Vymazat
    2. Dám potom vědět jak to na mě zapůsobilo :D

      Vymazat
  2. Jo, na Nedej se jsi mě navnadila taky, a to jsem ji neměla v plánu :D Fangirl mě bavila, ale...nějak jsem se na to nechystala. Ale asi jsem to oficiálně přehodnotila :D A Ptolemaiovu bránu už jsem četla fakt dávno, ale taky mě hodně bavila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*