sobota 28. září 2013

Ale to vstávání...

Udělala jsem si čaj, zapálila svíčku a jdeme na to.. :)

Čauky mňauky.
Nevim jak jste na tom vy, ale já mám už jen 2 dny a pak po 4 měsících jdu do školy. PO 4 MĚSÍCÍCH!!! Je to neuvěřitelný. Celou dobu jsem chodila spát v 5.00 ráno a vstávala nejdříve v 14:00 odpoledne a teď zase škola. A protože máme opravdu nepříjemný semestr s nepříjemným počtem přednášek a cvičení, 3x týdně musím vstávat v 6.00!! Neumim si to představit. Asi to nepřežiji.

Teď jsem ale v tom stavu, že se docela těším. První týden nového semestru je vždycky fajn. A hlavně hned na začátku školy. Minulý rok jsme byl v Prváku, takže jsme byla vyjukaná, nervozní a nezkušená. Teď jdu do druháku a vim jak na to. Je fajn, když mi píšou lidi, co jdou do prváku na stejný obor (netušim jak si mě našli) a píší mi, co mají dělat, jak si ve stagu najít předměty a tak. Připadám si jako mentor :D  Už se těším, jak budou lítat po celý škole a hledat vyučující místnost, jak si na Náboženství budou dělat všichni poznámky a bude nás tam hromada na první přednášce. Jak se budou bavit co si zruší.. Ách..

Ale to vstávání .... :( 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*