pondělí 30. září 2013

Pondělí a čtecí problém

Dnešní pondělí vyneslo "Nesnáším pondělí" na úplně jiné level..

.Školu jsem měla od 9.oo-18.oo. Jen abyste si to mohli představit. Jo a vlastně.. všechno to bylo v kuse bez nějakého volného času..
Začalo to tím že od 9.00 až do 15.00 jsme měli v kuse stejnou učitelku, co mluvila jedině polsky, a hlavně nám za celou dobu těch 6 hodin jen 2x 5 minut přestávky!! A to jsme seděli v těch miniaturních lavičkách, kdy na člověka je tak 10 cm místa!
 První cvičení s námi byla ve třídě jistá slečna, která sice byla v prvním ročníku, ale metala Polštinu tak, jako nikdo z nás druháků nedává. Přitakávala si s učitelkou a nikdo netušil, o čem se vlastně ty dvě baví. Pak jsme se náramně ztrapnila, kdy jsme o sobě po ní měla něco říct a zmohla jsme se jen na "Jestem Pavla i je mi 20 lat." Trapný..Taky jsme si uvědomila, že mám trému z mluvení před lidmi (i když nás je ve třídě jen 10) a to především v tu chvíli, kdy musím mluvit cizím jazykem.
Následovalo 3 hodiny v kuse něco, co se jmenuje Polština ve struktuře užívání. No .. četli jsme z Polské učebnice a snažili se vymyslet, jak se vlastně skládají nová slova. V Polštině. V tu chvíli nás už všechny boleli pupy (polsky zadek) ale ještě jsme u konce nebyli, protože následovala hodinu a půl cvičení, které má podobný zvláštní název, který si nepamatuji, protože mi to je úplně volný..
Následoval přeběh na další budovu, kde jsme měli další tříhodinovou přednášku z Dějin Novověku.

Ať si každý myslí co chce, studenti nemají tak krásný život!


Ale abych nebyl tak negativní... Koupila jsme si dvě nové knihy Jsem Roztříštěná od Taheret Mafi a   Křídla od Aprilynne Pike. a teď mám silný problém. Zamilovala jsme se do Vampírské akademie od Richelle Mead - tímto se omlouvám, že jsem o tom řekla, že je to nudné- a naposledy jsme četla 4 Krvavý slib. Kdo to četl, ví o čem je 4 a ví, že se musim urychleně pustit do 5 Spoutání Magií. Mám to doma, ale taky bych chtěla číst ty nové. Jak vidíte na obrázku, Křídla stála jen 99,- a na Jsem Roztříštěná jsme si dala 10% slevu, takže jsme vlastně koupila kvalitně :D
Ale upřímně, stála jsme v knihkupectví asi 10 min a  střídavě jsme nosila asi 7 různých knih, protože jsme nevěděla, co doopravdy chci koupit. Původně jsme šla pro Tak padne náš svět :D Nějak sem se trochu.. odchýlila. Tak možná za 14 dní :) 

Mějte se krásně a lahodně
A žijte dlouho a prosperujte.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*