čtvrtek 19. září 2013

video TAG- My bookish identity/ Moje knižní identita

KONEČNĚ!

Čauky mňauky. Konečně jsme se probudila dost brzo (v 13:49) na to, abych mohla natočit video dříve, než přijde můj bratr ze školy a bude mě poslouchat. A dokonce jsme ho už i upravila a hodila na youtube. Dneska jsem pilná jak včelička!

Tento TAG je velice oblíbený u Američanek a já jsme se ho pokusila přeložit a sama na to odpovědět. Jedná se o 5 krátkých otázek, které se týkají především těch nejoblíbenějších a nejdiskutovanějších knih, u kterých se předpokládá, že je každý četl. Já je teda četla a tak jsem mohla odpovědět. Jedná se o  Divergent svět, Harry Pottera, Percyho Jacksona  a svět ze série Vražedných nástrojů. Určitě šlo vymyslet i více otázek, ale já osobně jsem na nic originálního přijít nemohla :). Pokud vy samy vymyslíte něco, co se bude hodit, ničeho neváhejte a přidejte si otázku k vašemu videu.


Budu ráda, když zanecháte komentář a nebo když tento TAG budete šířit dál.

Live long and prosper 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*